Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@22:22:12 GMT

دوست ندارم از استقلال شکایت کنم

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۶۲۵۰

به گزارش وانانیوز، 

یعقوب کریمی در خصوص حضور در استقلال خوزستان و اینکه مدت‌ها به صورت انفرادی و در تهران تمریناتش را دنبال می‌کرد، گفت: وقتی به استقلال خوزستان آمدم قرار شد برای من آپارتمان بگیرند تا همسرم هم به اهواز بیاید. متأسفانه این شرایط ایجاد نشد و من هم در تهران تمرین می‌کردم. واقعاً دوست داشتم بیشتر به تیم کمک کنم، اما مشکلاتی که در استقلال خوزستان پیش آمد دست خودم نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع-هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: وقتی به استقلال خوزستان آمدم گفتم که از این انتخاب خوشحالم و دوست دارم به این تیم و همچین عبدالله ویسی کمک کنم، اما متأسفانه شرایط طور دیگری رقم خورد.

وی درباره شرایط فعلی استقلال خوزستان در جدول رده‌بندی اظهار داشت: تیم ما وضعیت بدی ندارد و شرایط هم طوری است که استقلال خوزستان قطعاً در لیگ برتر می‌ماند. دو بازی حساس با سپاهان و صنعت نفت داریم که نتایج لازم را خواهیم گرفت.

کریمی در مورد اینکه مسئولان این باشگاه هنوز طلب او را پرداخت نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: وقتی قرار شد قراردادم را با استقلال فسخ کنم، مسئولان باشگاه قول دادند که طلبم را بدهند. می‌توانستیم رضایت ندهم که نام من از لیست تیم خارج نشود، اما این کار را انجام دادم و انتظار داشتم که باشگاه طلبم را بدهد. استقلال برای من تیمی قابل احترام است و دوست ندارم از این تیم شکایت کنم. حتی به مسئولان باشگاه گفتم که سند خانه من در رهن بانک است و امیدوارم باشگاه استقلال طلبم را بدهد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم

به گزارش ورزش سه، میلاد پاک پرور در دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان یک گل استثنایی به ثمر رساند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. این بازیکن در مورد دیدار با طلایی‌پوشان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به خبرنگار ما گفت: تصور اکثریت بر این بود که سپاهان قرار است یک بازی آسان داشته باشد، ولی بچه‌های تیم که همه خوزستانی هستند، با توجه به نکاتی که آقای اکبرپور در طول هفته به ما گفته بودند، توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم و حتی ۲-۳ موقعیت صد در صد گل را خراب کردیم اما به تیم خوب سپاهان بابت صعود تبریک می‌گویم.

او که یک سوپر گل به ثمر رساند، در این باره عنوان کرد: اولین بار نبود که به این شکل گلزنی می‌کردم. یکی از این گل‌ها به ملوان در لیگ برتر بود که بهترین گل در نظر سنجی برنامه نود اعلام شد و آن موقع من استقلال اهواز بودم. پارسال هم با لباس شمس آذر به استقلال خوزستان از راه دور گل زدم و همچنین به شاهین بوشهر در لیگ یک.

این بازیکن در مورد اینکه گل او سپاهانی‌ها را شوکه کرد و باعث شد بازی به وقت های اضافه کشیده شود گفت: من به تنهایی این کار را نکردم. دست تک تک بچه‌ها گرم که عالی بازی کردند و گل من هم نتیجه تلاش این بچه‌ها بود اما حیف شد که صعود نکردیم.

بازیکن استقلال ملاثانی درباره استعفا سرمربی‌شان گفت: آقای اکبرپور حق دارد، چون وضعیت تیم ما از نظر مالی و سخت افزاری خیلی بد است اما ایشان یک تنه می‌جنگد. ما بچه سر راهی استان خوزستانیم. آقای اکبرپور و حمیدی تک و تنها هستند. مسئولین استان نفت خیز خوزستان لطفا به داد این تیم برسید.

پاک پرور در پایان گفت: از مسئولین فولاد خوزستان برای همکاری و دادن ورزشگاه تشکر می‌کنم. امیدوارم فولاد به جایگاه واقعی خودش برسد.

دیگر خبرها

  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم