Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@22:34:22 GMT

چراغ مؤسسه‌گردی ایکنا با مهد رهروان ولایت اراک روشن شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۴۳۴۰

چراغ مؤسسه‌گردی ایکنا با مهد رهروان ولایت اراک روشن شد

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، این خبرگزاری در راستای معرفی خدمات و انتظارات مدیران برتر مؤسسات قرآنی، اقدام به «مؤسسه گردی» کرده است. در این اقدام ضمن بازدید از مؤسسات قرآن و عترت اراک و بیان نقاط ضعف و قوت، مهمترین انتظارات مدیران قرآنی و نقش مؤسسات در تحقق نظام اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا نهایتاً قدمی در توسعه آموزش و فکر قرآنی برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در قدم اول نیز از مؤسسه قرآنی مهد رهروان ولایت اراک با مدیریت مجتبی سعیدی بازدید بعمل آمد. در این بازدید که عصر سه شنبه 28 فروردین ماه انجام شد ضمن گفت‌وگو با مدیر مؤسسه درباره عملکرد و رویکرد مؤسسه طی چندین سال فعالیت خود، مباحثی مانند خودکفایی و تعدد مؤسسات، ارتباط کار فرهنگی با درآمدزایی و ... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بخش اول این بازدید منتشر خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی مشخص می‌کردند، بانک‌های متخلف مورد نظرشان، با ناترازی سنگین و با بیش از ۴۵۰ هزار میلیارد تومان اضافه برداشت که در ۳ سال گذشته بیش از ۱۵ برابر قبل شده است، چگونه منحل خواهند شد؟! کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟

وی در این باره نوشت: رئیس جمهور: «در سال گذشته ۳ مؤسسه بانکی متخلف را منحل کردیم. امسال هم بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل میشوند».

از ۳ مؤسسه بانکی مورد اشاره ایشان، «توسعه» و «کاسپین» از قبل عملاً منحل شده بودند و فعالیت خاصی نداشتند. موسسه اعتباری «نور» هم تعهداتش نسبت به سپرده گذاران به بانک ملی ایران منتقل و مشکلاتش همچنان باقی است.

خوب بود که جناب آقای رئیسی مشخص می‌کردند، بانک‌های متخلف مورد نظرشان، با ناترازی سنگین و با بیش از ۴۵۰ هزار میلیارد تومان اضافه برداشت که در ۳ سال گذشته بیش از ۱۵ برابر قبل شده است، چگونه منحل خواهند شد؟! کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟

دیگر خبرها

  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت