Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@01:36:36 GMT

ماجرای سیلی زدن مامور راهور به یک راننده +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۲۱۳۶

ماجرای سیلی زدن مامور راهور به یک راننده +عکس

نیروی انتظامی نسبت به انتشار فیلمی از سیلی زدن مامور پلیس به یکی از اتباع افغانستانی واکنش نشان داد و از معلق شدن مامور متخلف از خدمت خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: نیروی انتظامی نسبت به انتشار فیلمی از سیلی زدن مامور پلیس به یکی از اتباع افغانستانی واکنش نشان داد و از معلق شدن مامور متخلف از خدمت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  به دنبال انتشار فیلمی از سیلی زدن یک مامور پلیس راهور در سیستان و بلوچستان در شبکه‌های اجتماعی، نیروی انتظامی با اشاره به تعلیق این مامور از خدمت، توضیحاتی را در خصوص این اتفاق ارائه داد.  

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، این مامور موقتاً از کار تعلیق و به منظور رسیدگی بیشتر، در اختیار بازرسی قرار گرفته است.

در اعلام این مرکز آمده آنچه مسلم است اقدام این مامور غیرقانونی بوده و به هیچ وجه قابل قبول نیست.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان در خصوص این ماجرا آورده است: راننده کامیونی که در این فیلم حضور دارد، از اتباع کشور افغانستان است و پس از درخواست پلیس برای ارائه مدارک هویتی، به همراه برگه‌ای مبلغ سی هزارتومان (۳ عدداسکناس ده هزارتومنی) به مامور می‌دهد که مامور قصد بردن وی به پاسگاه و تشکیل پرونده درباره این اقدام او را دارد و با اشاره به لباس و درجه اش به وی معترض می‌شود که «به پلیس رشوه میدهی؟!»

در ادامه آمده: متاسفانه در سایه مشاجره زبانی بین دوطرف، این مامور پلیس اقدام به زدن سیلی به وی می‌کند.

به گزارش تسنیم، انتشار فیلم برخورد نامناسب این مامور پلیس با این تبعه افغانستانی در شبکه‌های اجتماعی، واکنش‌های تند بسیاری را به همراه داشت. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003N3F

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد