Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@17:31:09 GMT

محسن هاشمی صلاحیت حضور در شهرداری تهران را دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۵۳۴۵

محسن هاشمی صلاحیت حضور در شهرداری تهران را دارد

جواد امام فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: محسن هاشمی صلاحیت حضور در شهرداری تهران را دارد.  
جواد امام فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری صدای ایران درباره  درخواست برخی از جریانات سیاسی از محسن هاشمی برای حضور در شهرداری تهران و اینکه وی صلاحیت تصدی این پست را دارد اظهار کرد:  بدون شک محسن هاشمی با توجه به سوابق اجرایی که در حیطه مدیریت شهری و  حوزه عمرانی دارد صلاحیت حضور در شهرداری تهران را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: اگر سوابق کاری محسن هاشمی را مورد بررسی قرار دهیم به طورحتم متوجه خواهیم شد که وی در تمامی پست های اجرایی و مدیریتی که داشته است رویکرد قابل قبولی را از خود ارائه داده است و سوابق درخشانی دارد از این رو بدون شک وی گزینه خوب و دارای صلاحیت برای تصدی شهرداری تهران است.

این فعال سیاسی اصلاح طلبی خاطرنشان کرد: اما بنده باید به این موضوع نیز اشاره کنم که با توجه به حضور محسن هاشمی در مسند ریاست شورای شهر تهران و‌ حساسیت این جایگاه بدون شک شورا باید درباره خروج محسن هاشمی از شورا و حضورش در شهرداری تهران تصمیم بگیرد.

امام با بیان اینکه بدون شک هیچ جریان و چهره خاصی نمی تواند برای شورای شهر تهران به جز خودشان تصمیم گیری کند اظهار کرد: شورای شهر طبق مواد قانونی وظیفه انتخاب شهردار را برعهده دارد از این همه ما باید منتظر اعلام نظر شورا پیرامون تعیین شهردار آینده باشیم.

وی تصریح کرد: بدون شک اگر شورای شهر درباره حضور محسن هاشمی در شهرداری تهران به یک نظر جامع و قطعی رسیدند لازم و ضروری است که همه جریانات سیاسی از این موضوع تبعیت کنند و به آن احترام بگذارند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: به طورحتم‌ محسن هاشمی چهره ای مقبول و شناخته شده در عرصه اجرایی و مدیریتی کشورمان است که از سوی جریانات سیاسی بسیاری نیز مورد احترام قرار دارد از این رو باید منتظر ماند تا ببینیم که شورای شهر و شخص هاشمی چه تصمیمی را برای آینده کاری خود اتخاذ خواهد کرد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورا هم در نشست امروز درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ به اعضای شورا گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود: بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه ماده‌های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب هم در دستور کار دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران قرار دارد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لوایح اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب هم از دیگر دستورکار‌های نشست امروز شورای شهر تهران است.

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران هم در نشست امروز شورا رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • ممانعت از حضور عضو شورای‌شهر در منطقه ۱۷/ شربیانی: این اتفاق رسوایی تاریخی است
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا