Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهره میثمی بازیکن تیم فوتسال پالایش نفت آبادان که به دلیل دوپینگ با حکم محرومیت ۴ ساله روبرو شده است از خود دفاع کرده و می گوید دوپینگ نکرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ستاد ملی ضد دوپینگ فهرست ورزشکارانی که آزمایش دوپینگ آن ها مثبت اعلام شده را اعلام کرد و زهره میثمی بازیکن تیم فوتسال پالایش نفت آبادان یکی از این ۸ نفر اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس ، زهره میثمی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال به دلیل مصرف ماده ممنوعه متنولون به مدت ۴ سال(۷ بهمن ماه ۹۶ تا ۶ بهمن ماه۱۴۰۰) محروم شد.

میثمی از بهمن سال ۹۶ بر اساس ابلاغ اولیه دیگر تیم پالایش نفت آبادان در لیگ برتر فوتسال را همراهی نکرد و نفت، بدون حضور او قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفت.

زهره میثمی در این مورد در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران در محرومیتش صحبت کرده و می گوید طی یک برنامه درمانی از دارو مصرف کرده و دوپینگ کردن را نمی پذیرد.

چرا باید دوپینگ کنم؟
زهره میثمی:

من جز در دوره های درمانی خودم دارویی مصرف نکردم. من نیازی به دوپینگ و مواد نیروزا ندارم و نخواهم داشت. ۱۸ سال است در فوتسال ایران حضور دارم و ۱۴ سال بازیکن تیم ملی بودم. اصلا این منطقی هست که من آبروی ۱۸ ساله ورزشی ام را به خطر بیاندازم؟ مگر می خواستم به کجا برسم؟ به تیم ملی؟تمام مکمل ها و داروهایی که استفاده کرده بودم را به عنوان توضیح و سند به کمیته استیناف دادم و منتظر بودم که رسیدگی شود.

اعتراض به استیناف و پیام عذرخواهی فردوسی پور
زهره میثمی:

من از صدور رای اطلاعی نداشتم. مدارک پزشکی ام را برای کمیته استیناف ارسال کرده بودم. حتی عادل فردوسی پور هم پیام عذرخواهی از بردن نام من در برنامه ۹۰ به عنوان بازیکن دوپینگی فرستاد اما چه سودی دارد. زمانی که به کمیته استیناف اعتراض کردم گفتند که نتیجه آن ۴۵ روزه مشخص می شود و اکنون بعد از یک ماه اعلام رای کرده اند و واقعا عجیب و خنده دار است.

۲ میلیون از من گرفتند تا مدارکم را به آلمان بفرستند
زهره میثمی:

از من ۲ میلیون تومان برای اعتراض روی رای اولیه گرفتند و گفتند که مدارک و اعتراض باید به آلمان برود، اما ظاهرا جایی نرفته! من ۲۸ اسفند مدارک پزشکی ام را ارائه دادم و با وجود تعطیلات عید ، چطور به این سرعت اعلام نظر شده؟ حتی فدراسیون فوتبال هم می گوید در جریان نیست. برنامه ۹۰ هم در زمان دعوت از خانم جدیدی زاده نام من را مطرح کرد در حالی که رای من هنوز اعلام نشده بود.

دستشان در یک کاسه است
زهره میثمی:

این وصله ها به من نمی چسبد. ذات فوتبالی من با آمپول و قرص و دوا به دست نیامده که با این چیزها هم از بین برود. من اصلا نیازی به دوپینگ ندارم چون ثابت شده ام و تمام اهالی فوتبال و فوتسال بانوان من را می شناسند و تکنیک من را دیده اند. تکنیک من از بچگی از سال ۷۹ که پدیده بازی های استانی و کشوری شدم با من بود.

کسی با خراب کردن دیگران آبرو نمی خرد
زهره میثمی:

کسی با خراب کردن و آبرو بردن دیگران چیزی به دست نمی آورد و من هم برای کسانی را که دنبال خراب کردن من هستند آرزوی سلامتی می کنم. امیدوارم خداوند آن قدر به این افراد از هر لحاظ بدهد که چشم و دلشان سیر شود.

بازی های خوبم باعث شد علیه من اقدام کنند
زهره میثمی:

افرادی که باعث شدند نام من به عنوان دوپینگی مطرح شود دستشان در یک کاسه است و موضوع دوپینگ اصلا برای من مهم نیست. من به خودم اطمینان دارم. آن ها کسانی هستند که چشم دیدن بازی های خوب من را نداشتند. خوشحالم که بازی های خوب من آن قدر به چشم این افراد آمده که علیه من اقدام کردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دوپینگ زهره میثمی فوتسال پالایش نفت آبادان تیم ملی فوتسال پالایش نفت آبادان تیم ملی فوتسال دوپینگ زهره میثمی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

این نوع سردرد‌ها که به "سردرد‌های خوشه‌ای" معروف هستند، بسیار دردناک بوده و می‌توانند از ۱۵ دقیقه تا سه ساعت در هر بار طول بکشند. این مطالعه جدید نشان داد افرادی که به این نوع سردرد مبتلا هستند ممکن است بیش از سه برابر بیشتر در معرض سایر بیماری‌های پزشکی مانند بیماری قلبی یا اختلالات روانی قرار داشته باشند.

«کارولین ران»، نویسنده این مطالعه از مؤسسه کارولینسکا در استکهلم سوئد، می‌گوید: «در سرتاسر جهان، سردرد تأثیر بسیار منفی بر کیفیت زندگی افراد، هم از نظر اقتصادی و هم از نظر اجتماعی دارد.»

وی در ادامه می‌افزاید: «نتایج ما نشان می‌دهد که افراد مبتلا به سردرد خوشه‌ای با افزایش خطر ابتلاء به سایر بیماری‌ها مواجه هستند.»

این مطالعه شامل بیش از ۳۲۰۰ سوئدی ۱۶ تا ۶۴ ساله بود که سردرد‌های خوشه‌ای داشتند. بیشتر آن‌ها مرد بودند، زیرا مردان بیشتر در معرض سردرد‌های خوشه‌ای هستند. محققان آن گروه را با ۱۶۲۰۰ نفر بدون سردرد مقایسه کردند که از نظر سن، جنسیت و عوامل دیگر مشابه بودند.

محققان سوابق کاری افراد را بررسی کردند تا مشخص کنند که افراد چند روز در سال به دلیل بیماری و ناتوانی از کار غیبت می‌کنند.

یافته‌ها نشان داد افراد مبتلا به سردرد خوشه‌ای به طور متوسط ۶۳ روز به دلیل بیماری و ناتوانی غیبت از محل کار داشتند درحالیکه افراد بدون سردرد خوشه‌ای ۳۴ روز غیبت از محل کار داشتند.

به گفته محققان، حدود ۹۲ درصد از افرادی که سردرد‌های خوشه‌ای داشتند حداقل یک بیماری دیگر هم داشتند و حدود ۷۸ درصد از افرادی که سردرد خوشه‌ای نداشتند، دو بیماری دیگر داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • قیمت رحم اجاره‌ای؛ ۴۰۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان!
  • قیمت رحم اجاره‌ای
  • بازار داغ اجاره رحم در بین دهه هفتادی‌ها