Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجرای طرح مهار آب های مرزی در آذربایجان شرقی با یکهزار و 950 میلیارد ریال هزینه کرد 55 درصد پیشرفت دارد.

ایران آنلاین / «سیدعلی مختاری»، مجری شبکه های فرعی طرح مهار آب های مرزی در آذربایجان شرقی در نشست اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی استان با اشاره به اینکه زهکشی و اجرای شبکه آبیاری 19 هزار و 840 هکتار از اراضی واقع در حوضه رودخانه های مرزی استان برنامه ریزی شده، گفت: تا زمان حاضر 5 هزار و 221 هکتار از این اراضی آماده بهره برداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اعلام اینکه 2 هزار هکتار از دشت «گلفرج»، یکهزار و 350 هکتار از پایاب سد «خداآفرین» و یکهزار و 871 هکتار از اراضی دشت «یکانات» مرند آماده بهره برداری است، افزود: 2 هزار و500 هکتار از دشت گلفرج، یکهزار و 520 هکتار در حاشیه ارس و 2 هزار و 150 هکتار از اراضی خداآفرین در دست اجراست. عملیات اجرایی زهکشی و شبکه گذاری یکهزار و 840 هکتار از اراضی دشت یکانات نیز با حضور رئیس جمهوری آغاز می شود.
مجری شبکه های فرعی طرح مهار آب های مرزی در آذربایجان شرقی اعتبار مورد نیاز برای ساماندهی 19 هزار و 840 هکتار از اراضی کشاورزی استان از محل اعتبار رودخانه های مرزی را 4 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و اظهارداشت: برای این طرح تا زمان حاضر 2 هزار و 150 میلیارد ریال تخصیص یافته و یکهزار و 950 میلیارد ریال هزینه شده است.
مختاری با اشاره به اینکه روند اجرای این طرح در استان 6 درصد از برنامه هدف گذاری شده عقب است، تصریح کرد: مشکل در تامین اقلام مورد نیاز علت اصلی این تاخیر است./ ایرنا

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی و تسطیح ۱۴ هکتار از فضا‌های بی دفاع شهری منطقه ۱۹

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اخگرپور با اشاره به اینکه بخش‌هایی از اراضی ناحیه سه به دلیل ناهمواری و شیب به محل تجمع معتادان متجاهر، کارتن خواب‌ها و کلونی انواع آسیب‌ها تبدیل شده بودند افزود: به همین منظور و برای جلوگیری از گسترش این مکان‌ها ضمن احصاء نقاط آلوده با به کارگیری بولدوزر، لودر و کامیون نسبت به تسطیح و هموار کردن اراضی طی چندین مرحله اقدام شد.

به گفته این مسئول عملیات تسطیح و پاکسازی این اراضی در خیابان شکری جنوبی ضلع جنوب بلوار شقایق در محدوده کوره‌های آجرپزی انجام شد.

اخگرپور یاد آور شد: محل‌های پاکسازی و تسطح شده با گشت زنی مستمر عوامل نواحی نگهداری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶ هزار هکتار از اراضی لرستان زیر کشت دانه‌های روغنی رفت
  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • کارگری نماد بالندگی، رشد و اثربخشی است/ کارگران حرف اول و آخر را در جهش تولید می‌زنند
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • خزانه گیری ۱۷۷ هزار هکتار از اراضی گیلان
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • پاکسازی و تسطیح ۱۴ هکتار از فضا‌های بی دفاع شهری منطقه ۱۹
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود