Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد قربانی در گفت و گوی اختصاصی باخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج گفت: شرکت سینره به عنوان بخش کوچکی از جامعه تولید کشور در راستای تولید محصولات آرایشی که یکی از پرمصرف ترین محصولات کشور هستند، به منظور عمل به منویات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولید داخلی و توسعه اقتصاد مقاومتی جامعه عمل پوشانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر واحد تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی سینره یاسوج افزود: با توجه به شرایط و پتانسیل های گیاهی، طبیعی و خدادادی استان کهگیلویه و بویراحمد باید به صنایعی که آلودگی ندارند و می توانند نقش موثری در اشتغال داشته باشند ، توجه ویژه ای شد.
وی با بیان این که هم اکنون سینره یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی در نوع خود در کشور است، تصریح کرد: 3 هزاز متخصص ،کارمند و کارگر در این کارخانه به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار هستند.
مدیر واحد تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی سینره یاسوج با اشاره به رویش 400 گونه گیاه دارویی در کهگیلویه وبویراحمد افزود: این ظرفیت بالقوه اقتصادی موجب شده تا در گوشه ای از شهر یاسوج کارخانه ای ایجاد شود که در آن بیش از یکصد محصول آرایشی بهداشتی تولید شود.
قربانی عنوان کرد:در این کار خانه انواع ژل،لوسیون ،کرم و شامپو تولید می شود و علاوه بر استقبال خوب هموطنان محصولات شرکت سینره در کشور های آسیایه میانه، انگلستان ،لبنان و عراق عرضه می شود.

انتهای پیام/غ

تولید برند جهانی سینره در یاسوج

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای داخلی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن  تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!