Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مديرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به آمار فوتي هاي پذيرش شده در اين سازمان گفت: ثبت 243 متوفي در دهم بهمن سال 96، در يك شرايط عادي رکورد بهشت زهرا(س) را در تاريخ 47 ساله آن شکست.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از شهرنوشت، سعيد خال با اشاره به ثبت 56 هزار و 99 فوتي در سال 96، اظهار کرد: از کل تعداد فوتي ها 31 هزار و 725 نفر مذکر و 22 هزار و 887 نفر مونث و هزار و 487 نفر نوزاد بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنين 17هزار و 649 متوفي به خارج از سازمان و شهرستان ها انتقال يافته و مابقي در بهشت زهرا(س) دفن شدند.
وي با بيان اينکه هزار و 60 تن از والدين معزز شهدا در سال 96 به فرزندان برومندشان پيوستند، افزود: 90 شهيد نيز در سال گذشته در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شدند. همچنين 26 نفر از نام آوران و ورزشکاران، 24 نفر از نويسندگان، 51 نفر از هنرمندان و 29 نفر از اهدا کنندگان اعضاء سال گذشته در سازمان بهشت زهرا(س) دفن شدند.
به گفته مديرعامل سازمان بهشت زهرا(س) بيشترين علت فوت تهراني ها در سال 96 سکته قلبي و بيشترين دامنه سني متوفيان با تعداد 6 هزار و 842 نفر مربوط به رده سني 85 تا 90 سال بوده است.
وي در خصوص اينکه پذيرش 5 هزار و 264 متوفي در دي ماه سال 96 به نسبت ماه هاي ديگر سال بيشترين آمار فوتي را داشت، تصريح کرد: همچنين بيشترين آمار فوت در يک روز با 243 متوفي مربوط به روز دهم بهمن بود که در طول تاريخ 47 سال بهشت زهرا(س) در شرايط عادي بدون هيچ بحراني نظير سيل، زلزله، جنگ و ... وجود نداشت، بي سابقه بود.
به گفته مديرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در سال گذشته 20 هزار و 448 قبر رايگان به شهروندان تهراني اختصاص يافته است.
خال در مقايسه آمار متوفيان در 15 روز اول سال 97 نسبت به مدت مشابه در سال 96، خاطرنشان کرد: آمارها نشان مي دهد که در اين مدت فوت در سال 96، 2 هزار و 147 نفر و در سال 97، 2 هزار و 245 نفر ثبت شده است. بيشترين تعداد متوفي در 15 روز اول سال 97 با 186 نفر مربوط به روز دوم فروردين و کمترين تعداد در روز 13 فروردين با 60 متوفي بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس فتای فراجا از اجرای طرح برخورد با جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی شامل لایو‌های مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ در فضای مجازی خبر داد.

سردار وحید مجید درباره جزئیات اجرای این طرح گفت: با اجرای طرح عملیاتی پیش دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایو‌های مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ؛ گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۹۸۳۵ تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری بر روی ۳۸۴۲ فقره تارنمای مشکوک تعداد ۱۷۶۵ مورد مجرمانه مشاهده شد که از این تعداد ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود شد و مابقی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: با بررسی‌های صورت گرفته شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۹۱ درصد؛ کماکان بیش‌ترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از پلیس فتا برای پاکسازی و امن سازی فضای سایبر از محتوا‌های نامناسب و مغایر با شعائر دینی و هنجار‌های عام جامعه و خانواده، گفت: بخش اعظم گزارشات این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

مجید تصریح کرد: اجرای طرح‌های عملیاتی و پیش دستانه در خصوص اینگونه جرائم که. باعث نگرانی خانواده‌های ولایت مدار ایرانی شده قطعا در اولویت پلیس فتا است.

رئیس پلیس فتای فراجا از هموطنان خواست که همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سنگ قبر ۴۵۰ میلیون تومانی در بهشت زهرا(س)!
  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد + فیلم
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان ۲۰۲۳ شکسته شد
  • (ویدئو) رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد