Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@20:46:00 GMT

تعریض محور مینودشت به گالیکش آغاز شد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۳۷۷۴

تعریض محور مینودشت به گالیکش آغاز شد + تصاویر

عملیات اجرایی تعریض جاده مینودشت - گالیکش با 120 میلیارد ریال اعتبار و با حضور خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت توسعه و زیرساخت حمل‌ونقل، امروز دوشنبه آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم کلنگ زنی تعریض جاده مینودشت به گالیکش اظهار داشت: امروز بخشی از جاده گرگان به بجنورد که در محدوده مینودشت به گالیکش به طول 6 کیلومتر 400 متر بااعتباری 12 میلیارد تومان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیرالله خادمی افزود: این محور با 4 خط به بزرگراه تبدیل‌شده و در مدت یک‌ساله و نیم ساخت آن به پایان می‌رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور تصریح کرد: محور گرگان به بجنورد از محورهای مهم و پرتردد در کشور در مسیر مشهد مقدس است و عملیات اجرایی و عمرانی در این محور در برخی مناطق به پایان رسیده و یا در حال اجراست.

خادمی گفت: مسیرهای مواصلاتی استان گلستان به استان‌های خراسان شمالی و رضوی در دستور کار وزارتخانه قرار دارد و تصمیم‌گیری‌های نهایی درباره آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر در 7 قطعه در 141 کیلومتر از این مسیر عملیات اجرایی در حال اجراست که از این میزان 2 قطعه در استان گلستان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: این نقطه محور مینودشت به گالیکش از نقاط حادثه‌خیز و مهم بوده که در مدت یک‌ساله و نیم تعریض خواهد شد.

شایان‌ذکر است در این مراسم علاوه بر معاون وزیر، مدیران کل راه‌آهن، راه و شهرسازی و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان به همراه نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

گفتنی است عرض فعلی جاده شمال - مشهد در محدوده مینودشت به گالیکش در شرق استان گلستان 11 متر است که با انجام عملیات تعریض به حدود دو برابر افزایش‌یافته و این جاده چهار بانده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی

سفیر ایران روز گذشته در دیدار با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی بر اهمیت رایزنی‌های مستمر تهران و مسقط تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، موسی فرهنگ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان با "شهاب بن طارق بن تیمور آل سعید"، معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی دیدار و گفتگو نمود.

سفیر ایران در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌ها و تجربیات همکاری در حوزه دفاعی، اهمیت رایزنی‌های مستمر دو‌ کشور در حوزه‌های مربوطه را مورد تاکید قرار داد.

معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی نیز با اشاره به روابط تاریخی و ممتاز ایران و عمان، ابراز امیدواری کرد که مناسبات دو‌ کشور در زمینه‌های مختلف توسعه یابد.

تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عماندرباره تداوم ابتکار عمان در راستای لغو تحریم‌‌ها گفتگو شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • رتبه اول اصفهان در میزان جاده‌های دو بانده/ جذب قیر منوط به عملکرد بافت فرسوده است
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • احداث پل جدید بندقیر در محور ملاثانی شوشتر
  • آغاز احیای رشته چادر شب‌بافی در چهارمحال و بختیاری