Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:32:01 GMT

بانوی کبدی کار ایلامی به اردوی تیم ملی دعوت شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۲۳۲۳

بانوی کبدی کار ایلامی به اردوی تیم ملی دعوت شد

ایلام - ایرنا - رئیس هیات کبدی استان ایلام گفت: فاطمه منصوری کبدی کار ایلامی در رده بزرگسالان برای ششمین بار به اردوی تیم ملی کبدی بانوان به میزبانی قزوین دعوت شد.

غلامرضا رئوفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ورزشکار خود را برای بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی آماده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اردوی تیم ملی در استان قزوین از 29 فروردین تا 9 اردیبهشت ماه جاری بمدت 10 روز برگزار می‌ شود.
رئوفی گفت: پس از پایان این اردو ورزشکاران منتخب برای برگزاری مسابقه ای دوستانه به یکی از کشورهای حوزه جنوب شرقی آسیا اعزام می شوند.
وی یادآور شد: این هیات آمادگی خود را برای برگزاری اردوهای بعدی تیم ملی به فدراسیون کبدی اعلام کرده و زمینه لازم برای این میزبانی فراهم شده است.
رئیس هیات کبدی ایلام تاکید کرد: امیدواریم با موافقت فدراسیون برای برگزاری اردوی تیم ملی در ایلام بتوانیم گامی برای توسعه و شناساندن ورزش استان برداریم.
به گزارش ایرنا، ورزش کبدی استان ایلام یکی از ورزش های فعال و مدال آور در بخش بانوان است و ورزشکارانی در این رشته از جمله فاطمه منصوری، فاطمه امیدی، زهرا یوسفی نژاد و هانیه منصوری در اردوی های تیم ملی برای حضور در رقابت های 2017 قهرمانی آسیا حضور داشتند.
استان ایلام دارای 26 هزار و 960 نفر ورزشکار سازمان یافته بوده و زیر نظر بیش از 300 هیات ورزشی فعالیت می کنند و در رشته کبدی ورزشکاران شایسته ای در قالب تیم های منتخب استان در بخش آقایان و خانم ها فعال هستند.
50 ورزشکار کبدی کار سازمان یافته در 2 بخش آقایان و بانوان در استان ایلام فعالیت دارند.
7180/6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش هيات كبدي ايلام اردوي تيم ملي دعوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد

نواب تازه قلعه مربی جوان و بازیکن‌ساز نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، بنا بر اعلام رسمی کمیته فنی و با تأیید فدراسیون کبدی نواب تازه قلعه مربی تیم کبدی پیشگامان سولدوز از شهرستان نقده سرمربی تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران شد.

تازه قلعه متولد ۱۳۶۴ بوده و پیش از این همچنین تجربه مربی‌گری تیم ملی بزرگسالان و همچنین سرمربی‌گری تیم ملی جوانان کبدی را نیز در کارنامه خود دارا و از مربیان موفق و بازیکن‌ساز کشور محسوب می‌شود.

این دومین افتخار کشوری مربیان شهرستان نقده در سطح کشوری است و پیش از این در سال‌های گذشته رجب نورانی سرمربی تیم ملی هاکی کشور را برعهده داشت.

شایان ذکر است تیم ملی کبدی، امسال در مهم‌ترین رویداد بین‌المللی خود در ششمین دوره مسابقات آسیایی بانکوک-چونبوری شرکت خواهد کرد.

کد خبر 748062

دیگر خبرها

  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • تجمع دانشجویان ایلامی در محکومیت آمریکا
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی