Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: سلامتکده طب سنتی استان دارای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، عبدالرضا فاضل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در جمع خبرنگاران گفت: سلامتکده طب سنتی استان از ابتدای سال 96 و در زمینی به مساحت یک هزار و 920 مترمربع آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: برآورد اعتباری برای ساخت این پروژه 5 میلیارد تومان بود که 3 میلیارد تومان آن به مشاور پرداخت شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به پیشرفت 85 درصدی این پروژه، اظهارامیدواری کرد: تا هفته دولت امسال سلامتکده طب سنتی استان تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی با بیان اینکه سلامتکده طب سنتی استان گلستان، سومین سلامتکده در کشور به شمار می رود، خاطرنشان کرد: در این مرکز مباحث آموزشی و درمانی انجام می شود و پس از تکمیل، متخصصین طب سنتی در آن بکارگیری می شوند.

 

فاضل در ادامه به اجرای طرح ارجاع الکترونیک اشاره کرد و گفت: با پیگیری هایی که در نیمه دوم سال گذشته صورت گرفت، استان گلستان به عنوان پایلوت اجرای طرح ارجاع الکترونیک انتخاب شد.

 

وی افزود: در حال حاضر این طرح در 3 شهرستان آق قلا، بندرترکمن و علی آبادکتول در دست اجرا قرار دارد و به زودی در سایر شهرستان ها نیز اجرایی خواهد شد.

 

پایان پیام/417

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مسابقات بین المللی قرآن مسجد قرآن کریم سبک زندگی اسلامی دولت جشنواره جهانی فیلم فجر حسن روحانی شیراز سپاه پاسداران سلامتکده طب سنتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان هفته دولت کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند

سرهنگ علیرضا ایراندوست در نشست خبری اطلاع‌رسانی برنامه‌های هفته جهاد سازندگی، اظهار داشت: از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت به عنوان هفته بسیج سازندگی نام‌گذاری شده است و در این هفته اقدامات صورت گرفته توسط جهادگران معرفی و رونمایی می‌شود.

وی افزود: پروژه بزرگ آبرسانی استان قم که از طریق قرارگاه امام حسن (ع) اجرا شده بود و ما نیز معین اجرایی آن در قم بودیم در ۱۸ اردیبهشت در روستای بیدهند و کرمجگان افتتاح می‌شود، همچنین در این روز پروژه دو کاربری سالن ورزشی و حسینیه روستای ویریج که با مشارکت مردم ساخته شده، راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم، بیان کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی و اشتغال آفرینی، خط تولیدی در شرکت آتا الکترونیک تابش با کمک وام‌های تبصره ۱۸ راه‌اندازی می‌شود. این خط تولید برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم و ۱۵ نفر غیر مستقیم اشتغال آفرینی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم