Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@03:06:01 GMT

العامری گزینه ائتلاف الفتح برای تصدی پست نخست‌وزیری

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۷۸۴۶

العامری گزینه ائتلاف الفتح برای تصدی پست نخست‌وزیری

به گزارش پارس نیوز، 

 

وی اعلام کرد که العامری گزینه ائتلاف الفتح برای تصدی پست نخست‌وزیری است. اما در صورت عدم موافقت العامری برای تصدی این پست، نامزد جایگزینی معرفی خواهد شد اما این مسئله نیز تنها با پذیرش شروط ائتلاف الفتح میسر خواهد شد.

خزعلی تایید کرد که «حیدر العبادی» نخست‌وزیر کنونی عراق بیشترین شانس را برای نخست‌وزیری مجدد دارد اما انتظار می‌رود که فهرست الفتح در انتخابات می آینده (22 اردیبهشت)، در صدر قرار گیرد و پس از آن، فهرست النصر به رهبری العبادی باشد و فهرست ائتلاف دولت قانون در رتبه سوم، ائتلاف سائرون در رتبه چهارم و جریان حکمت ملی به رهبری «عمار الحکیم» در رتبه پنجم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ائتلاف الفتح به ریاست العامری تشکیل شده و اغلب گروه‌های زیرمجموعه «الحشد الشعبی» از جمله «عصائب اهل الحق» به آن پیوستند و 15 حزب سیاسی ثبت شده در کمیساریای عالی انتخابات از جمله مجلس اعلای اسلامی، تجمع عدالت و وحدت ، تجمع عراق آینده به ریاست «ابراهیم بحرالعلوم»، جنبش الوفاء و التغییر به ریاست «اسکندر وتوت» در این ایئتلاف حضور دارند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: انتخابات عراق انتخابات عراق پارس پارس نیوز ائتلاف الفتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی

علی اصغر عباس‌زاده مدیرکل گمرک استان کرمانشاه گفت : بیشترین میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری از مبدا گمرک پرویزخان در استان کرمانشاه انجام گرفته است.

وی با آمار ارائه شده از سوی گمرک ایران اشاره کرد و افزود: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال ۱۴۰۳، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این میزان ترانزیت خارجی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

عباس‌زاده ادامه داد: بر اساس ارائه شده از سوی گمرک ایران، گمرک پرویزخان با ۴۸۶ هزار تن کالا بیشترین میزان ترانزیت خارجی مبدا در بین گمرکات کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: گمرک شهید رجایی با ۳۷۷ هزار تن و گمرک باشماق با ۲۰۳ هزار تن در جایگاه بعدی قرار گرفتند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند