Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق یک مخزن هزار لیتری گازوییل در یک کارگاه ساختمانی خبر داد.جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 17:10 امروز عصر یک مورد حادثه آتش‌سوزی در محله پونک بلوار همیلا خیابان پارک به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی با اشاره به دود غلیظی که در منطقه دیده شد، ادامه داد: سه ایستگاه آتش‌نشانی و خودروی حامل کف به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: محل آتش‌سوزی یک کارگاه ساختمانی در حال ساخت بود که 4 منبع گازوییل آنجا بود. گنجایش یکی از این مخازن ده هزار لیتر و سه مخزن دیگر هزار لیتر بود.

ملکی خاطرنشان کرد: هنگامی که کارگران در طبقات بالایی مشغول جوشکاری بودند باعث شده بود یکی از این مخازن هزار لیتری شعله‌ور شده و به سرعت در حال سرایت به مخازن دیگر بود.

وی تصریح کرد: این آتش‌سوزی همچنین باعث جاری شدن گازوییل در جوی آب شده بود و مسافتی حدود صد متر در جوی آب بر اثر جاری شدن گازوییل شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی یادآورشد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و همزمان با خاموش کردن مخازن گازوییل آتش داخل جوی را نیز خاموش کردند و از گسترش آتش به اطراف جلوگیری کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: خوشبختانه به‌دلیل اینکه در محوطه بیرونی قرار داشت دود گرفتگی ایجاد نشده بود و مورد مصدومیت نیز نداشتیم.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین