Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا دکتر محمد حسین اباذری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این واحد درمانی با دارا بودن بخش های تخصصی مختلف هچون داخلی، زنان، عفونی، قلب، آزمایشگاه و سونوگرافی تاکنون در 2 شیفت روزانه پذیرای حدود 600بیمار بود که هم اینک 300 بیمار دیگر نیز به این ظرفیت افزوده شد.
وی با اشاره به خدمات بهداشتی درمانی تامین اجتماعی در سیستان و بلوچستان افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در 2 بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم در حال ارائه خدمات درمانی بهینه به بیمه شدگان این سازمان و سایر مراجعان در بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان، درمانگاه صاحب الزمان(عج)، پلی کلینیک تخصصی امام جعفرصادق (ع) زاهدان و چهار درمانگاه در شهرستان های خاش، سراوان، ایرانشهر، چابهار، بیمارستان هامون در شهرستان زابل و دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی در زاهدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین 2 بیمارستان توسط سازمان تامین اجتماعی در شهرستان های ایرانشهر و چابهار ساخته شد که براساس مصوبات هیات دولت به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان واگذار شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: براساس مصوبات هیات مدیره سازمان ارائه تمام خدمات درمانی برای بیمه شدگان تامین اجتماعی در این 2 بیمارستان همچون سایر بیمارستان های این نهاد به طور 100درصد رایگان انجام می شود.
اباذری با اشاره به چشم انداز سازمان تامین اجتماعی گفت: مدیریت درمان این سازمان در سیستان و بلوچستان براساس افق برنامه سال 1404 در میان مدیریت ‏های درمان سازمان تامین اجتماعی سراسر کشور بسیار موفق و کارآمد بوده است.
وی خاطرنشان کرد: ماموریت مدیریت درمان سیستان و بلوچستان در راستای چشم انداز ترسیم شده راهبری، نظارت و پشتیبانی از مراکز تابعه خود برای خدمات رسانی به جامعه هدف است.
وی گفت: همچنین ارزش های سازمانی نظیر برنامه محوری، امانت داری، پاکدستی و کرامت انسانی، تعهد حرفه ای و اخلاق گرایی، توانمندی و عدالت محوری و بهبود مستمر در راستای ارزش‏های سازمان تامین اجتماعی تعیین شده است.
7311**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 جامعه دانشگاه علوم پزشکی زنان سازمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مهدی مصری امروز جمعه (هفتم اردیبهشت ماه) در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که همزمان با هفته سلامت برگزار شد گفت: دولت سیزدهم توجه جدی به ارتقای شاخص‌های سلامت دارد و در استان قم ۳۰ پایگاه سلامت جدید راه اندازی می‌کنیم تا بتوانیم در توسعه شبکه بهداشت موثر باشیم.

وی بیان داشت: اجرای طرح سلامت خانواده مورد تاکید دولت است که این طرح توسط سازمان بهداشت جهانی نیز به تایید رسید و به نام جمهوری اسلامی ایران تثبیت شد و برنامه ریزی داریم که در یک سال آینده تمامی استان را تحت پوشش قرار دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: در این دولت برای پنج دهک پایین در راستای خدمات رسانی درمانی رایگان تلاش می‌کنند و ما در استان قم خدمات درمان سرطان را در حال پیشروی داریم.

دکتر مصری به نوسازی تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: در استان قم شاهد خرید تجهیزات پزشکی به روز هستیم و برنامه ریزی داریم که بتوانیم با این نوسازی خدمات را بهینه کنیم.

وی گفت: خدمات ویژه مثل طرح دندانپزشکی در مرکز الهادی را در حال برنامه ریزی داریم که امیدواریم بتوانیم از این طریق خدمات رسانی را گسترده انجام داده و از سوی دیگر وزارت بهداشت نیز بسته حمایتی در حوزه دندانپزشکی را در حال تدوین دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود