Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نايب قهرمان مسابقات جهاني ساواته گفت:‌ تمام برنامه‌ريزي‌هايم براي حضور در مسابقات کامبت گيمز چين تايپه است.
جمشيد گيوه‌چي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در پاسخ به اين سؤال که شرايط مصدوميت شما در حال حاضر به چه صورت است، گفت: خردادماه سال 96 در مسابقات جهاني ساواته (استايل کامبت)که به ميزباني کرواسي برگزار شد در سه مرحله مبارزه کردم و به فينال مسابقات جهاني ساواته راه يافتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فينال اين مسابقه شش ماه بعد در فرانسه در پنج راند به صورت حرفه‌اي برگزار شد و در نهايت نايب قهرمان شدم. متأسفانه يک مصدوميت از قبل داشتم که در طول مبارزات مصدوميتم تشديد پيدا کرد و رباط پايم پاره شد. متأسفانه از هر دو پا مصدوم شدم اما توانستم نايب قهرمان شوم.
وي در مورد روند بهبودي خود عنوان کرد: در حال حاضر شرايط خوبي را دارم و تمريناتم را به صورت سبک آغاز کردم. پزشکان پس از عمل جراحي اعلام کردند هشت ما بايد به دور از ميادين باشم و قطعاً پس از آن مي‌توانم دوباره به صورت حرفه‌اي مسابقه دهم. در طول اين مدت براي حضور در مسابقات حرفه‌اي از چين و ترکيه پيشنهاد داشتم اما به دليل مصدوميت نتوانستم در اين رقابت‌ها حضور پيدا کنم.
وي در پاسخ به اين سؤال که آيا براي حضور در مسابقات کامبت گيمز سال 2019 برنامه‌ريزي کرده‌اي يا نه، گفت: بله، قرار است مسابقات کامبت گيمز سال 2019 در کشور چين تايپه برگزار شود. در واقع تمام برنامه‌ريزي‌هايم براي حضور در اين رقابت‌ها است.
نايب قهرمان مسابقات جهاني ساواته در پايان صحبت‌هاي خود با اشاره به اينکه کلاس آموزشي وي در سالن کبکانيان تعطيل شده است، گفت: بنده به همواره حمزه مراديان نزديک به 11 مدال جهاني و سه مدال آسيايي داريم. هشت سال در سالن کبکانيان کلاس آموزشي داشتيم و نزديک به 50 نفر در اين کلاس‌ حضور داشتند. زماني که نوحي رئيس فدراسيون ورزش‌هاي رزمي بود اين سانس به ما رايگان ارائه شده بود! اما فدراسيون جديد اعلام کرد براي اجاره اين سانس بايد ماهيانه يک ميليون و 100 هزار تومان به فدراسيون پرداخت شود اما پس از اينکه اعلام شد ساواته از زير نظر فدراسيون ورزش‌هاي رزمي خارج شده و به زيرمجموعه انجمن ورزشي انتقال داده شده ما به عنوان تشکر به صورت دسته جمعي نامه‌اي تنظيم کرديم و همه ما آن را امضا و از وزير ورزش و جوانان تشکر کرديم اما متأسفانه بعد از اين اتفاق ديگر فدراسيون ورزش‌هاي رزمي حاضر نشد سانس کلاس‌هايي که در سالن شهيد کبکانيان داشتيم را به ما اجاره دهند به همين دليل کلاس آموزشي ما تعطيل شد. اميدوارم شرايط پيش بيايد تا دوباره روال به گذشته بازگردد و بتوانيم کلاس‌هاي‌ آموزشي‌ خود را برگزار کنيم.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس