Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@17:31:51 GMT

مسکن مهر بدون متقاضی به کمیته امداد واگذار می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۸۱۴۹

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:با توافق دولت و مصوبه مجلس 50 هزار واحد مسکن مهر نیمه کاره و بدون متقاضی به این نهاد واگذار می شود که پس از تکمیل در اختیار مددجویان شهری فاقد مسکن قرار می گیرد. آفتاب‌‌نیوز : روابط عمومی کمیته امداد روز چهارشنبه به نقل از سیدپرویز فتاح در جمع مسئولان و کارکنان کمیته امداد شهرستان گناوه افزود:درسال جاری 10 هزار واحد مسکن روستایی با همکاری سپاه احداث و به روستاییان فاقد مسکن تحویل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: در چندسال آینده مشکل مسکن مددجویان حل می شود و دراین ارتباط علاوه بر تعهدات سالانه ساخت مسکن از سوی کمیته امداد و دولت، مردم و خیران و سپاه متعهد شدند در زمینه ساخت مسکن نیازمندان روستایی و شهری این نهاد را یاری کنند.
وی بر دقت در پرداخت وام اشتغال به مددجویان تاکید کرد و گفت: هدف از پرداخت وام ایجاد اشتغال پایدار است و اگر فکر کنیم مددجویی نمی تواند از این امتیاز بخوبی استفاده کند بهتر است پرداخت نشود تا دچار مشکل نشود.رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) افزود: دولت توافق کرده به مددجویان نیازمند شغل و دارای استعداد این نهاد تا سقف 500 میلیون ریال تسهیلات اشتغال پرداخت کند و به زودی اجرا می شود.
وی اظهارکرد: در برخی استانها از جمله بوشهر 100 درصد تسهیلات اشتغال جذب و پرداخت شده و درسال 97 نیز این تسهیلات بیشتر تقویت می شود.
وی از همراهی خوب مردم، دولت و مجلس در کمک به نیازمندان قدردانی کرد و گفت: دولت و مجلس در سال گذشته در مصوبه ای مستمری مددجویان معیشت بگیر را سه برابر افزایش داد و امسال نیز بیشتر خواهدشد.
فتاح بیان کرد: باید بجایی برسیم که مددجویان به ادارات مراجعه نکنند بلکه به خانه های آنان رفته و مشکلات آنان را حل کنیم .
وی گفت: بالاترین کار در نظام اسلامی تکریم مردم است و اگر در نظام اداری اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم بخش بزرگی از مشکلات مردم وجامعه خوبخود حل خواهدشد.شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
منبع: ایرنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، گفت: در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی کشور، ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعاً به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی می‌شود.

کد خبر 6099662 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود