Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-29@05:36:42 GMT

پنجمین درگیری احمدزاده در اردوی سرخ

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۲۲۷۸

پنجمین درگیری احمدزاده در اردوی سرخ

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، حتماً ماجرای درگیری فرشاد احمدزاده و شایان مصلح كه در تمرین عصر دوشنبه رخ داد را شنیده‌‌اید. درگیری شدیدی كه با وساطت كریم باقری و بازیكنان خیلی زود به اتمام رسید اما وضعیت عجیبی برای دقایقی در محل تمرین ساخته شد.

 

فرشادِ رفت و برگشت

فرشاد احمدزاده یكی از بازیكنان بسیار مؤثر در پرسپولیس طی سه فصل اخیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بازیكن تیم امیدهای پرسپولیس بود اما علی دایی در زمان سرمربیگری پرسپولیس به فرشاد گفت: «بازیكن خوبی هستی اما اینجا نمی‌توانی شانس زیادی برای بازی پیدا كنی. بهتر است تیمت را تغییر دهی.» فرشاد هم تصمیم گرفت دفترچه اعزام به خدمت را پُر كرده و به پادگان تراكتورسازی برای طی كردن دوران سربازی برود. در تراكتور رشد جالبی داشت و توانست به یكی از بازیكنان اصلی این تیم بدل شود. او در فصل پانزدهم و هنگامی كه علی دایی از تیم رفته بود و برانكو وظیفه هدایت تیم را برعهده داشت، دوباره به پرسپولیس برگشت و چون یكی از بازیكنان سرشناس تراكتورسازی به شمار می‌رفت، توانست صاحب شماره 10 پرسپولیس شود. بعدها فرشاد در این مورد گفت: «ما آذری‌ها، عاشق شماره 10 هستیم، مثل علی‌آقا دایی!»

 

وقتی ورق برگشت

فرشاد بازیگوش‌ترین بازیكن پرسپولیس بود و چون هرگز شیطنت‌ها و شوخی‌هایش، بر مسائل فنی این بازیكن تأثیر منفی نمی‌گذاشت، به محبوب‌ترین بازیكن تیم از نگاه برانكو ایوانكوویچ بدل شد. شوخی‌های فرشاد با بازیكنان و اعضای تیم تمامی نداشت و همیشه جزو بامزه‌ترین و پرانرژی‌ترین فوتبالیست‌های تیم بود اما معلوم نیست چه اتفاقی رخ داد كه در ماه‌های اخیر، همه چیز در زندگی ورزشی و شخصی فرشاد دچار تغییر شد.

 

قربانیان جوان و ناشناس

اولین درگیری فرشاد احمدزاده در تمرینات پرسپولیس با بازیكنان خودی، جر و بحث شدید او با یكی از بازیكنان اوكراینی به نام پریموف بود. بازیكنی كه اصلاً معلوم نشد چرا آمد، چقدر پول گرفت و چطور شد كه از ایران رفت؟ با این حال، فرشاد اولین درگیری‌‌اش را با این بازیكن داشت. بعد از پریموف، در یك جلسه تمرینی و در اعتراض به تكل شدید احسان علوان‌زاده، با او نیز درگیر شد.

 

بزن بزن با مهاجم نیجریه‌ای

شاهدان می‌گویند این بار فرشاد مقصر نبوده اما به فاصله دو روز تا بازی با سیاه‌جامگان در همین فصل، درگیری شدیدی بین او و گادوین منشا پیش آمد. روی یك صحنه در محل تمرین تیم، فرشاد صاحب توپ بود و در زمان فوتبال درون‌تیمی، به منشا پاس نداد. این كار را یك بار دیگر هم تكرار كرد تا منشا از كوره دررفته و سیلی محكمی زیر گوش فرشاد بخواباند! می‌گفتند صدای سیلی منشا، در ورزشگاه خالی شهید كاظمی پیچید. هر دو نفر به مدت 3 روز از تمرینات اخراج شدند اما خیلی زود آشتی كردند و برگشتند.

 

چرا احمد كاپیتان شد؟

این موضوع هم در نوع خود عجیب بود. قبل از بازی با پارس جنوبی جم، در حالی كه خبر رسید سیدجلال حسینی و حسین ماهینی نمی‌توانند برای تیم بازی كنند، فرشاد احمدزاده خود را مستحق بستن بازوبند كاپیتانی می‌دانست اما این احمد نوراللهی بود كه قبل از همه بازیكنان از رختكن خارج شد و بازوبند طلایی رنگ پرسپولیس را به بازو داشت. همین موضوع سبب شد شایعه عصبانیت شدید فرشاد و قهر او با احمد نوراللهی به گوش برسد. عجیب‌تر اینكه كمترین نمره فنی به فرشاد تعلق داشت كه مدام تكروی می‌كرد و عصبی بود و سبب شد برانكو در دقیقه 55 این بازیكن را از بازی خارج كند. بعد از آن بازی هم گفتند برانكو از دست فرشاد به شدت شاكی است كه نیمكت‌نشین كردن این بازیكن در دو، سه بازی آینده، نشانه‌های این عصبانیت بود.

 

و حالا قربانی جدید‌؛ شایان!

این هم پنجمین درگیری‌؛ عصر دوشنبه بر سر یك تكل نسبتاً شدید، فرشاد می‌خواست شایان را شخصاً تنبیه كند آن‌هم تنبیه فیزیكی! شایان سكوت كرده بود و چیزی نمی‌گفت اما فرشاد به قدری عصبانی شد كه اگر كریم باقری و چند بازیكن دیگر او را كنترل نمی‌كردند، ممكن بود داستان بدتری بسازد. حالا به شایعات اخیر در مورد زندگی خصوصی این بازیكن كاری نداریم اما معلوم نیست چه شد كه فرشاد از یك شماره 10 ساكت و آرام به یك بازیكن عصیانگر بدل شده كه مدام از زندگی شغلی و شخصی‌‌اش حاشیه به بیرون درز می‌كند.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: احمدزاده فرشاد احمدزاده ورزشی پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب ملوان: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری (۸۰- رضا جعفری) و محمدرضا سلیمانی (۹۰- سعید باقرپسند)

ترکیب سایپا: نیما علی‌پور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی (۸۲- مهدی خدایاری فرد)، سیدمحمد طاها طباطبایی (۸۲- پیمان میری)، رامین آقالو، احسان هادیان، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی و علیرضا ملکی

بازی متعادل آغاز شد و بازیکنان دو تیم میلی برای نزدیک شدن به دروازه‌ها را نداشتند و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود.

محمد عمری مهاجم ملوان در دقیقه ۲۴ صاحب موقعیت خوبی شد که مدافعان سایپا مانع از شوت زنی این بازیکن شدند و این فرصت برای میزبان از دست رفت.

این بازی در نیمه اول بدون ایجاد موقعیت خطرناکی و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازیکنان ملوان نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، خروج ضعیف علی‌پور از دروازه سایپا، توپ را مقابل پای قاضی پور قرار داد اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت. در ادامه و در دقیقه ۶۶ قاضی در محوطه جریمه نقش بر زمین شد و به سود ملوان پنالتی اعلام شد که محمد عمری توانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند تا اولین گل بازی و اولین گل خود با پیراهن ملوان را به ثمر برساند.

بازیکنان سایپا خیلی زود به بازی برگشتند و در دقیقه ۶۸، ارسال بافقی در محوطه جریمه با ضربه سر خسروی همراه شد و این بازیکن گل تساوی را برای سایپا به ثمر رساند.

در ادامه بازیکنان هر دو تیم به خصوص شاگردان مهدی تارتار در ملوان موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند اما هیچکدام ثمره‌ای به همراه نداشت تا بازی در وقت‌های قانونی (۹۰ دقیقه) با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

کد خبر 6089331

دیگر خبرها

  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد