Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛دهقان نیری مدیرکل صداوسیمای مرکزهمدان و دبیر اجرایی برگزاری نخستین جشنواره ملی پویانمایی گفت : هزارو یازده اثر به دبیرخانه ارسال شده است که ۳۰۳ اثر در نهایت به بخش مسابقه راه یافتند .

دهقان نیری  با اشاره به اینکه در این مدت کودکان و نوجوانان و حتی بزرگترها می توانند حدود هزارو۵۰۰ فیلم کوتاه و بلند ببینند افزود : در ۹ بخش ساختاری آثار باهم رقابت می کنند که در نهایت ۴۰ اثر تندیس خواهند گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اعلام حضور مقامات کشوری وهنرمندان در این جشنواره گفت : تجلیل از خانواده های شهدا ،ایثارگران وهنرمندان از جمله برنامه های این جشنواره است .

مدیرکل صداوسیمای مرکزهمدان خاطرنشان کرد :9 پنل در دهکده تفریحی توریستی گنجنامه اجرامی شود ودر پرواز بادکنکها آرزوهای کودکان ونوجوانان به شکل نقاشی ودر قالب پرواز آرزوها به آسمانها خواهد رفت .

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز همدان هم از پخش  13 برنامه زنده از نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی این استان از شبکه های ملی خبر داد.

محسن نظیری آستانه معاون سیمای صدا و سیمای مرکز همدان  از پخش  13 زنده از نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی این از شبکه های ملی خبر داد و گفت: برنامه های نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی از شبکه های یک، دو، سه، پنج، شما، نمایش، جام جم و آموزش به صورت زنده پخش شد.

وی به حضور مجریان  و هنرمندان کشوری در این جشنواره اشاره کرد و گفت: مجریان و هنرمندانی نظیر عمو مهربان و خاله رویا، خاله نرگس و عروسک ها، عمو حمید و خاله شادونه اقدام به اجرای برنامه در راستای نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در این استان کردند.

نظیری آستانه  بیان کرد: برنامه افتتاحیه نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در سالن علوم پزشکی همدان برگزار و به مدت 150 دقیقه بصورت زنده از شبکه پنج و شما بر روی آنتن می رود.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز همدان  به برنامه های پیش بینی شده در این جشنواره اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه هایی با عنوان صبح بخیر ایران، مثبت 2، زنده باد زندگی، با ما اینجا، رنگین کمان، فوق العاده، ویژه کودک، ویژه جشنواره، خاله شادونه به صورت زنده از شبکه های ملی از افتتاحیه تا اختتامیه جشنواره در دستور کار است.

انتهای پیام/ا

برنامه های جشنواره ملی پویانمایی بر روی آنتن شبکه های سراسری و محلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره ملی پویا نمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ طرح عفاف و حجاب موسوم به «طرح نور» از ۲۵ فرورودین همزمان با سراسر کشور در گیلان آغاز شد.

خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای گیلان با نگاهی به روند اجرای این طرح در استان، نظر مردم را در این خصوص جویا شده است.

مردم مومن و معتقد گیلان حمایت خود را از این طرح ملی که حدود ۲ هفته از اجرای آن در کشور و استان می‌گذرد ابراز کردند.

مردم گیلان با تاکید بر لزوم حفظ حجاب برای بانوان، این امر را موجب امنیت و آرامش خاطر این قشر از جامعه دانستند.

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • «هفت» نیامده رفت!
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر