Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مجموعه «خاطره هایم را فراموش کنم آرزوهایم هست» سروده زنده یاد افشین یداللهی در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران در غرفه نشر «نگاه» عرضه می شود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان، افشین یداللهی (زادهٔ ۲۱ دی ۱۳۴۷ در اصفهان – درگذشتهٔ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵) ترانه‌سرا و پزشک متخصص اعصاب و روان اهل ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فعالیت‌های حرفه‌ای ترانه‌سرایی خود را در سال ۱۳۷۶ در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد. نخستین ترانه‌های وی با آهنگسازی فؤاد حجازی و شادمهر عقیلی و با خوانندگی خشایار اعتمادی اجرا می‌شد.

کار دوم افشین یداللهی ترانه «از فارس تا خزر» نام دارد که با آهنگ‌سازی شادمهر عقیلی و خوانندگی خشایار اعتمادی اجرا شد.

خواننده بیشتر ترانه‌های افشین یدالهی احسان خواجه‌امیری بوده‌است.

 در یکی از اشعار این مجموعه آمده است:

«خاطره هایم را فراموش کنم

 آرزوهایم هست

 همیشه

 برای سوختن چیزی پیدا می شود

نگران زمستان نباش

 کنارم بنشین

فقط به من دست نزن

 می سوزی

چه احساسی خواهی داشت

 اگر بفهمی

نارفیق ترین آدم زندگی کسی هستی؟

لبخند

 یا

هیچ...!

  گفتنی است نام مجموعه نیز از این شعر گرفته شده است که در پشت جلد کتاب آمده است.

مجموعه «خاطره هایم را فراموش کنم آرزوهایم هست» سروده زنده یاد افشین یداللهی در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران در غرف نشر نگاه عرضه می شود.

پایان پیام/476

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام نیمه شعبان روز ملی خلیج فارس نمایشگاه کتاب مساجد اقتصاد مقاومتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقام معظم رهبری خاطره هایم را فراموش کنم آرزوهایم هست افشین یداللهی نمایشگاه کتاب تهران کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چه زمانی باید کلسترول خون کودک را اندازه‌گیری کرد؟ (فیلم) خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم) علت خواب رفتن و گزگز پا‌ها (فیلم)

دیگر خبرها

  • چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟ (فیلم)
  • (ویدئو) چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • خاطره فواد ایزدی از دوران تحصیلش در آمریکا + فیلم
  • (ویدئو) خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • فیلم/ خاطره عجیب فؤاد ایزدی از دوران تحصیل در آمریکا
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!