Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلیکو بوواچ دستیار سابق یورگن کلوپ پیش از بازی برگشت برابر رم از همکاری با لیورپول انصراف داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاید برای خیلی‌ها جدایی ناگهانی زلیکو بوواچ دستیار یورگن کلوپ در کادر فنی لیورپول غافلگیر کننده و سؤال برانگیز بود.

درست در آستانه مصاف این تیم با رم در مرحله نیمه نهایی بود که خبر جدایی زلیکو بوواچ دستیار بوسنیایی سرمربی آلمانی لیورپول منتشر شد و کمتر کسی به دلیل واقعی آن پی برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه میرر اما اکنون مدعی شده است که یک موضوع شخصی باعث اختلاف طرفین و در نهایت پایان همکاری آنها شده است. طبق ادعای میرر خودداری بوواچ از اعلام این خبر به کلوپ که آرسنال به این مرد بوسنیایی برای کار در شمال لندن پیشنهاد داده، دلخوری سرمربی سابق بوروسیا دورتموند را به همراه داشته است تا حدی که این موضوع منجر به پایان همکاری ۱۷ ساله آنها شد.

از قرار معلوم اسون میسلینتات، مدیر کارگزینی و جذب نیروی باشگاه آرسنال که در باشگاه بوروسیا دورتموند نیز با کلوپ و بوواچ کار می‌کرد، برای جانشینی ونگر با بوواچ تماس‌هایی داشته و او هم این موضوع را از کلوپ پنهان کرده است. کلوپ کمی بعد از طریق رابط‌هایی که در باشگاه آلمانی داشته به این موضوع پی می‌برد و به همین دلیل با بوواچ اختلاف پیدا می‌کند، اختلافی که منجر شد طرفین تنها ۴۸ ساعت پیش از بازی برگشت‌شان برابر رم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه‌شان از یکدیگر جدا کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زلیکو بوواچ یورگن کلوپ لیورپول آرسنال آرسنال دستیار بوسنیایی کلوپ زلیکو بوواچ سرمربی آلمانی لیورپول لیورپول یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره از بارش‌های پراکنده در استان خبر داد و افزود: بیشترین بارش ها برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی می‌شود.
وی از عشایر و کوهنوردان خواست از اتراق در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

 

دیگر خبرها

  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ ها
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ها
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • واکنش متفاوت دستیار رئیسی به رفتارهای تند پلیسی با بی‌حجابی | فیلم