Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:59:21 GMT

نمایشگاه گروهی عکس «دختران ایل» در فیروزآباد برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۹۳۱۹

نمایشگاه گروهی عکس «دختران ایل» در فیروزآباد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، در این نمایشگاه گروهی ۳۵ قطعه عکس در اندازه ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر با موضوع دختران ایل در عشایر استان به نمایش گذاشته می شود.

بر این اساس، فاطمه افسری ، شیدا اکبری ، نرگس جاویدان ، مرضیه زارعی ، ماریه صالحی ، زینب(عاطفه) عباسی ، زینب قاسمی و فاطمه کشتکار عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با برگزاری نمایشگاه گروهی عکس «دختران ایل»  نشستی درباره جایگاه زن در جامعه ما نیز در حاشیه این نمایشگاه برپا خواهد شد.

در بخشی از متن این نمایشگاه عکس آمده است: «عکس ها و ویدیوها، دستاورد دو ماه آموزش کارگاه عکاسی ، داستان گویی تصویری برای دختران ایل و عشایر تُرک توسط ماریا شریف پور در شهرستان فیروزآباد استان فارس می‌باشد. تاکید این کارگاه بر پرورش خلاقیت، داستان گویی و بیان احساسات با کمک عکاسی‌ و همچنین شناخت و درک جایگاه و حقوق زن در این محیط بوده است».

نمایشگاه گروهی عکس «دختران ایل » ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز ۳ خرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از این نمایشگاه عکس دیدن کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نگارخانه و سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد، روبروی حسینیه ثارا.. واقع شده است.

کد خبر 4294623

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان فیروزآباد شیراز فرهنگ و ارشاد فارس نمايشگاه عكس بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز خرم آباد شهرکرد خطبه های نماز جمعه یاسوج بارش باران کهگیلویه و بویراحمد برجام مشهد اشتغال مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اجرای ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور در دهه کرامت گفت: ویژه‌ترین برنامه‌ این دهه برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

وی با اشاره به اینکه 350 برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه "درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم."، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز در این جلسه گفت: به‌مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اعلام اینکه "در تهران حدود 5 هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت."، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی(ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تأکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا