Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره محیط زیست بندرترکمن و گمیشان از تحویل چهارمین دلیجه مصدوم از سوی همیاران فعال محیط زیست به این اداره خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، علی بیانی در مصاحبه با خبرنگار ما افزود: این دلیجه از ناحیه بال راست مصدوم شده بود که با همکاری همیار محیط زیست تحویل این نهاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:با توجه به مصدوم بودن دلیجه، این پرنده برای درمان و تیمار به اداره کل حفاظت محیط زیست استان تحویل داده می شود.

بیانی اذعان داشت: اکثر این دلیجه ها جوجه هایی هستند که تازه قدرت پرواز پیدا کرده و به دلیل عدم مهارت کافی در پرواز و شکار یا به موانع طبیعی مثل شاخه درختان یا غیر طبیعی مانند تیر برق و سیم ها و کابل های برق برخورد می کنند.

رییس اداره محیط زیست بندرترکمن خاطر نشان کرد:بعضی از این پرندگان هم با تفنگ بادی هدف قرار گرفته و مصدوم یا زخمی می شوند.

وی با تشکر از دوستداران طبیعت از همه همیاران محیط دوست خواست در صورت پرندگان مصدوم و سرگردان آنان را به اداره محیط زیست بندرترکمن و گمیشان تحویل دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوه‌خواری و برهم زدن محیط زیست در روستای سرآسیاب شش + فیلم

روستای سرآسیاب شش از توابع شهرستان کرمان است. مدتی است که بخشی از کوه های این روستا توسط برخی از افراد سودجو واقع در خیابان دهیاری به جهت منافع شخصی تخریب شده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

منبع: شهروندخبرنگار - کرمان

 

بیشتر بخوانید:

کوهخواری و قطع درختان به بهانه ساخت و ساز در محله دربند تهران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری
  • کوه‌خواری و برهم زدن محیط زیست در روستای سرآسیاب شش + فیلم
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود
  • آخرین وضعیت تالاب بندعلیخان
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم