Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ رئیس جمهور روسیه در دیدار با دبیر کل سازمان بین المللی انرژی اتمی گفت: مسکو به توافق هسته‌ای با ایران پایبند می‌ماند.
به گزارش شبکه روسیا الیوم، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در دیدار با یوکیا آمانو دبیر کل سازمان بین المللی انرژی اتمی در شهر سوچی، بر پایبندی مسکو به توافق هسته‌ای ایران تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال آمانو تاکید کرد ایران به تعهدات خود بر اساس توافق هسته‌ای پایبند بوده است.
مکسیم الطوری گفت: ولادیمیر پوتین در چارچوب دیدار‌های دوجانبه در حاشیه نشست شورای عالی اقتصادی کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا، با یوکیا آمانو دیدار کرد. وی در این دیدار گفت: روسیه صرف نظر از خروج آمریکا از توافق هسته ای، به اجرای توافق هسته‌ای پایبند می‌ماند.
خبرنگار این شبکه گفت: کرملین پیش از این، با توجه به خروج آمریکا از توافق هسته‌ای بر اهمیت این دیدار تاکید کرده بود.
همزمان یوکیا آمانو گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی، نهاد ناظر بر اجرای توافق هسته‌ای با ایران است و در این زمینه از اختیارات گسترده‌ای برخوردار است. دبیر کل این آژانس گفت: ایران در اجرای توافق هسته‌ای هیچ گونه تخلفی انجام نداده است. وی افزود ایران کاملا به این توافق پایبند بوده است.
خبرنگار این شبکه افزود: برنامه‌های شورای عالی اقتصادی کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود. این اتحادیه طی روز‌های آینده، توافق تجارت آزاد با ایران را امضا خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: روسیه انرژی اتمی آمریکا بین الملل توافق هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد

یکی از رهبران حماس تاکید کرد خروج رهبران این جنبش از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سامی ابوزهری یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفتگو با "الجزیره مباشر" تاکید کرد که ما از سوی برادرانمان در قطر و مصر تحت هیچ فشاری نیستم و چیزی به ما دیکته نمی‌شود.

وی اظهار داشت که حرف و حدیث‌ها در مورد خروج رهبران حماس از غزه و انتقال آن‌ها به قاهره در چارچوب توافق آتش‌بس به هیچ وجه صحت ندارد.

جهاد طه سخنگوی حماس نیز ادعای منتشر شده توسط شبکه العربیه مبنی بر توافق بر سر خروج بعضی از رهبران این جنبش از غزه در چارچوب توافق برای آزادی اسرای فلسطینی و صهیونیست را تکذیب کرده بود.

وی گفت: رهبران حماس در کنار مردم غزه در این بخش از خاک فلسطین باقی خواهند ماند و اشغالگران نازی هستند که منطقه را ترک خواهند کرد.

هیئتی از حماس فردا به قاهره می‌رودرسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن 2 اسیر در غزه را ثابت کردهشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد
  • پولیتیکو : مرد شماره دو روسیه از ولادیمیر پوتین هم ترسناک تر است/ نیکلای پاتروشف استفاده از سلاح هسته ای را تبلیغ می کند
  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ