Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@02:35:37 GMT

بله؛ سیدجـلال سوپرمن است!

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۷۹۰۴

به گزارش وانانیوز، 

روز گذشته در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان الجزیره امارات بود.

 

پرسپولیس با توجه به شکست 3- 2 در بازی رفت برای صعود به پیروزی در خانه نیاز داشت و حتی یک گل هم می‌توانست جواز صعود سرخ‌پوشان به مرحله یک چهارم نهایی را امضا کند؛ اتفاقی که در نهایت با برد ۲ - یک پرسپولیس رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پرسپولیس در‌شرایطی که حمایت بیش از‌80 هزار هوادار را در‌کنار خود می‌دید، در نیمه اول جدالش مقابل الجزیره نتوانست خطری جدی روی دروازه علی خسیف شکل دهد و در‌نهایت با تساوی بدون گل راهی رختکن شد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ که با شکست 3 - 2 در استادیوم محمد بن‌زاید نیاز به پیروزی خانگی برای صعود داشتند، با حملات پردامنه خود به دنبال دست‌یابی به این هدف بودند اما آن‌طور که باید نتوانستند حریف را در نیمه اول تحت فشار قرار دهند و موقعیتی جدی روی دروازه حریف خلق نکردند.

 

جدی‌ترین موقعیت این تیم توسط وحید امیری برای فرشاد احمدزاده شکل گرفت که این بازیکن از 6 قدمی دروازه علی خسیف توپش را راهی اوت کرد. پرسپولیس نیمه دوم را کاملا تهاجمی آغاز کرد در همان 5 دقیقه ابتدایی چند بار دروازه الجزیره را تهدید کرد.این فشار تا دقیقه 60 ادامه داشت اما پرسپولیس علی رقم برتری نتوانست در 15 دقیقه ابتدای نیمه دوم خطر جدی روی دروازه حریف ایجاد کند تا دقیقه 60 بازی هم بدون گل سپری شود.

 

در حالی که پرسپولیس از جناحین و عمق دفاع حریف نمی توانست به گل برسد این احمد نورالهی بود که توانست با یک شوت بی نقص و فوق العاده گره بازی را باز کند.در دقیقه 64 توپ بی هدف پشت محوطه جریمه با حرکت فوق العاده احمد نوراللهی و ضربه دیدنی این بازیکن علی خسیف  دروازه بان الجزیره را مغلوب کرد تا تور دروازه به لرزه در بیاید.شادی در ورزشگاه آزادی زیاد دوام نیاورد و در دقیقه 70 ضربه زمینی و آرام رومارینیو به گل مساوی الجزیره تبدیل شد تا باز هم ضعف بیرانوند روی شوت های زمینی و زوایه دار نمایان شود.

 

بعد از این گل باز هم الجزیره در لاک دفاعی فرو رفت و اضطراب و دلهره ورزشگاه آزادی را در بر گرفت.این دلهره تا دقیقه 89 ادامه داشت تا اینکه باز هم سیدجلال ناجی پرسپولیس شد و با یک شوت زیبا گل دوم را به ثمر رساند و همین یک گل سند صعود پرسپولیس را امضا کرد. سیدجلال در حالی گل صعود را به ثمر رساند که سرمربی الجزیره پیش از بازی با پرسیدن این جمله که مگر کاپیتانتان سوپرمن است به سوال خبرنگاران طعنه زده بود.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: سیدجلال حسینی ورزشی حسینی الجزیره پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار دو تیم روز جمعه، ۷ اردیبهشت، در تایلند برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار ملی‌پوشان افغانستان موفق شدند که چهار بار دروازه حریف‌شان را باز کنند و در سوی دیگر بازیکنان عراق تنها دو گل خورده را جبران کردند

در این نیمه، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی هرکدام یک بار و مهران غلامی دوبار برای افغانستان گل‌زنی کردند.

در نیمه دوم بازی، عراق هرچند یک گل خورده دیگر را نیز جبران کرد، اما جواد صفری برای پنجمین بار دروازه این تیم را باز کرد و نتیجه بازی پنج بر سه به نفع ملی‌پوشان کشور شد.

با این نتیجه افغانستان فرصت دارد تا با پیروزی در برابر برنده دیدار قرقیزستان و ویتنام، به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ صعود کند.

دیدار تیم‌های ویتنام و قرقیزستان قرار است امروز برگزار شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • کامبک آلومینیوم ناکام ماند ؛ انتقام به سبک اوسمار | چهار شلیک قرمز برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • به نام خدا، گل برای تراکتور!
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد