Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: سال گذشته نرخ بیکاری در آذربایجان غربی ۱۴/۳ بود که این میزان نسبت به نرخ بیکاری کشور که ۱۲/۱ بود، ۲/۲ بیشتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  رضا نقی زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به نرخ بیکاری در آذربایجان غربی، اظهار کرد: سال گذشته نرخ بیکاری استان ۱۴/۳ بود که این میزان نسبت به نرخ بیکاری کشور که ۱۲/۱  بود، ۲/۲ بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی افزود: در سطح استان حدود ۱۲۰ هزار نفر بیکار وجود دارد که در حدود ۳۵ هزار نفر از آنها فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند.

وی با تاکید بر لزوم تلاش مضاعف برای رفع مشکل بیکاری و اشتغال جوانان، گفت: در این زمینه طرح کارورزی و مهارت آموزی در محیط کار را که از برنامه های دولت است، در دستور کار داریم.

نقی زاده تصریح کرد: طرح کارورزی در راستای تسهیل ورود فارغ التحصیلان دانشگاهی به بنگاه های اقتصادی مطرح شده و در این راستا، فارغ التحصیل به مدت شش ماه در بنگاه اقتصادی کار کرده و تمام حقوق وی که یک سوم حداقل دستمزد است و بیمه توسط دولت پرداخت می شود.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی اظهار کرد: در این طرح پس از شش ماه چنانچه کارگر و کارفرما برای ادامه اشتغال به توافق رسیدند، کل سهم بیمه کارفرما به مدت دو سال توسط دولت پرداخت می شود.

وی با اشاره به طرح مهارت آموزی در محیط کار، افزود: در این طرح نیز مهارت آموزی، کارگرانی که از تحصیلات بازمانده است در تمام مقاطع تحصیلی تسهیل می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  درشبانه روز گذشته  پنج خبر بیشترین تعداد بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری  صداوسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.

 

بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو

دیگر خبرها

  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه