Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@05:17:21 GMT

پلیس خبر داد: تشدید برخورد با موتور سواران متخلف

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۷۶۰۶

پلیس خبر داد: تشدید برخورد با موتور سواران متخلف

اجتماع > اجتماعی - همشهری آنلاین:
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش اعمال قانون موتور سیکلت‌های متخلف خبر داد.

سرهنگ مسعود جبارزاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به طرح‌های برخورد با تخلفات موتورسیکلت‌سواران به ویژه تخلفات حادثه سازی چون عبور ازمحل ممنوعه، نداشتن کلاه ایمنی، انجام حرکات نمایشی، حمل بار با موتور سیکلت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اظهار کرد: مأموران به منظور حفظ ایمنی خود موتور سواران و افزایش ایمنی دیگر شهروندان با چنین تخلفاتی برخورد می‌کنند.

جبار زاده با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون برخورد با تخلفات موتور سواران در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در همین راستا عوامل پلیس راهور با استقرار کفی در نقاط مختلف شهر به ویژه هسته مرکزی نسبت به توقیف موتورهای متخلف اقدام می‌کند و علاوه بر آن تعداد دیگری از موتورسیکلت‌ها نیز اعمال قانون می‌شوند.

وی با اشاره به آمار روز گذشته (دوشنبه 24 ارديبهشت) پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در برخورد با تخلفات موتور سواران اظهار کرد: مقایسه این آمار با مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد که برخورد با تخلف نداشتن کلاه ایمنی در روز گذشته 53 درصد افزایش داشته است. همچنین اعمال قانون موتور سیکلت‌سواران متخلف نیز در همین بازه زمانی افزایشی 37 درصدی داشته است.

جبارزاده به موتورسوران توصیه کرد که حتما از کلاه ایمنی استفاده کرده و اگر نفر دیگری هم به عنوان سرنشین بر موتور سوار می‌کنند حتما باید کلاه ایمنی داشته باشد؛ زیرا بر اساس آمارهای پزشکی قانونی ضربه به سر مهمترین علت مرگ و میر در موتور سواران است.

در همین زمینه: افزایش ۱۹۰ درصدی توقیف خودروها به دلیل تخلفات حادثه‌ساز دیوار مرگ | حرکات خطرناکی که اولین بار است در ایران انجام می‌شود تصادف‌ها | یافته‌های یک بررسی درباره موتورسیکلت و ماشین فاجعه موتورسیکلت‌ها در تهران ۱۴۰۰

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی

ایسنا/گیلان رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت با اشاره به رفع تصرف دو هکتار از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده سیاهمزگی، گفت: محیط زیست با سودجویان اراضی ملی مطابق قانون برخورد می‌کند.

یاسر ریاضی امروز ۱۷ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تشدید برخورد با متخلفان تصرف اراضی ملی، اظهار کرد: به منظور حفظ حقوق بیت‌المال و برخورد با تصرفات اراضی ملی، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی در محدوده منطقه حفاظت شده سیاهمزگی با دستور مقام قضائی اقدام به رفع تصرف دو هکتار از اراضی ملی جنگلی کردند.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شفت بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای حفاظت از انفال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی به صورت شبانه‌روزی و حتی در ایام تعطیل در راستای حراست و صیانت از اراضی ملی در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت است.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شفت گفت: دوستداران محیط‌زیست می‌توانند گزارشات خود را در خصوص تخریب، تصرف و آلودگی محیط‌زیست به اطلاع اداره حفاظت محیط زیست برسانند و محیط‌بانان و حافظان طبیعت را یاری کنند تا با سودجویان مطابق قانون برخورد قاطع انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • جزئیات دریافت گواهینامه یک‌روزه موتور
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران | یک میلیون و ۲۵۰ موتورسوار گواهینامه ندارند
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود