Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

کلیپی از برنامه ویدئو چک در خصوص علت غیبت کارلوس کی روش در قرعه کشی جام ملت های آسیا را برای شما آماده کرده ایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از برنامه ی ویدئو چک که در یک آیتم به علت غیبت کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا (امارات) حضور نداشت تا شائبه‌ها درباره ادامه همکاری اش با تیم ملی بالا بگیرد. وقتی او در مراسم حاضر نشد عده ای تصور کردند شاید قرار نیست در امارات روی نیمکت بنشیند و شاید هم این غیبت، حرکتی برای اعتراض است.

کـی روش مراسم قرعه کشی را همراه با ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال در پک تماشا کرد ولی طبیعتا اگر در مراسم بود، همه جوره به نفع ایران می‌شد. به هر حال او می‌توانست بار دیگر از ارتباطات خود به نفع تیم ملی استفاده کند و همان جا با چند مربی دیگر برای بازی دوستانه حرف بزند. خیلی ها برایشان سوال است که چرا کـی روش در مراسم حاضر نشد؟ آیا این یک اتفاق ساده بود؟ گفته می‌شود علت اصلی غیبت کـی روش در مراسم پیشنهاد تمدید قرارداد ۶ ماهه فدراسیون فوتبال به او بوده است. بعد از عملکرد موفق تیم ملی ایران و دو صعود پی در پی به جام جهانی کی روش توقع چنین پیشنهادی را نداشته است.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کارلوس کی روش جام ملت های آسیا برنامه ویدئو چک تیم ملی فوتبال جام ملت های آسیا کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ۸گل تماشایی دیدار پرسپولیس و آلومنیوم اراک

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی       tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • شمسایی: قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا می کنم + ویدئو
  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • بررسی بازی‌های جام حذفی فوتبال
  • (ویدئو) ۸گل تماشایی دیدار پرسپولیس و آلومنیوم اراک
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور