Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@01:49:33 GMT

◄ راه‌اندازی ایستگاه 10 اتوبوس تندرو در غرب تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۲۲۵۴۱

◄ راه‌اندازی ایستگاه 10 اتوبوس تندرو در غرب تهران

تین‌نیوز | 

ایستگاه 10 سامانه اتوبوس تندرو در منطقه 5 واقع در بزرگراه محمد علی جناح مقابل خیابان سازمان  آب راه‌اندازی شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 5، گفت: این طرح باهدف حذف سفرهای اضافی از بزرگراه محمدعلی جناح در ایستگاه صادقیه و دسترسی مناسب مسافرین مترو صادقیه به سامانه اتوبوس تندرو انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش تین‌نیوز  و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه5 ، محمدباقر اسدی افزود: با توجه به همزمانی راه‌اندازی خط 10سامانه اتوبوس تندرو و بهره‌برداری از تقاطع اتوبان محمدعلی جناح و بزرگراه شیخ فضل‌ا...نوری،  امکان اجرای ایستگاه اتوبوس تندرو برای خط مذکور در بزرگراه جناح فراهم نشد  و مسافرین صرفاً از طریق ایستگاه صادقیه واقع در ضلع جنوب فلکه دوم صادقیه تردد می‌کردند.  

 افزایش هزینه و زمان سفر مسافرین، ازدحام مسافر در این ایستگاه، افزایش ترددهای عرضی و افزایش تأخیر عبور از میدان، از مشکلات عمده ایستگاه صادقیه بوده که با راه‌اندازی خط 10 ایستگاه اتوبوس تندرو ، تردد شهروندان آسان‌تر شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل و ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۲۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در پیکوه طبس با ۲۱ میلی متر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،کارشناس هواشناسی گفت: در ۲۴ساعت گذشته ایستگاه پیکوه از توابع طبس با ۲۱میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است. 


لطفی افزود: بعد از آن ایستگاه ابراهیمی با ۱۴میلی متر ، قدمگاه و کهنو ۱۲میلی متر، چاهداشی ۱۰میلی متر ، النگ ۸میلی متر ، حسین آباد و بغداده ۷میلی متر ، جنوب شهر بیرجند ۶ میلی متر ، چاه‌ دراز و حیدرآباد ۵ میلی متر بارش را ثبت کردند.

وی گفت: برای امروز و فردا با توجه به تضعیف سامانه بارشی گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و بارش را به شکل پراکنده در استان می‌ توانیم انتظار داشته باشیم.

 

 

دیگر خبرها

  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • ثبت بیشترین بارندگی در پیکوه طبس با ۲۱ میلی متر
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده