Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@17:29:07 GMT

روادید مراسم اربعین لغو می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۳۷۸۳۰

روادید مراسم اربعین لغو می‌شود؟

به گزارش جهان نيوز، حجت‌السلام احد آزادیخواه رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به احتمال لغو روادید اربعین، گفت: بنده هم شنیده‌ام که دولت تصمیم گرفته روادید اربعین را لغو کند.

وی درباره احتمال تحقق این تصمیم اظهار داشت: باید دید که طرف عراقی برای لغو روادید مراسم اربعین چه تصمیماتی اتخاذ می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: در هفته جاری از مسئولان سازمان حج و زیارت و عتبات عالیات دعوت می‌شود با حضور در فراکسیون حج و زیارت مجلس توضیحاتی درباره اعزام حجاج به حج تمتع  و برگزاری مراسم اربعین ارائه کنند.

رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس با اشاره به دخالت‌های سفیر عراق در برگزاری مراسم اربعین در سال‌های گذشته اظهار داشت: اعضای فراکسیون مراتب اعتراض خود نسبت به رفتارهای سفیر عراق و دخالت‌های وی در روند برگزاری مراسم اربعین را به وزارت امور خارجه اعلام کرده و مقرر شده این وزارتخانه تذکرات لازم را به طرف عراقی اعلام کند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۳۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی

حجت الاسلام محسن ابراهیمی منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان میناب با اشاره به سوابق علمی، سیاسی و اجتماعی مرحوم آیت الله رئوفی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز این عالم دینی ترویج و تبلیغ دین اسلام قبل و بعد از انقلاب بود.

وی افزود: این عالم بزرگوار در دوران قبل از انقلاب حامی و پناهگاه انقلابیون در شرق استان بود و در تظاهرات‌های مردمی حضور و نقش پررنگی داشت.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی گفت: بعد از پیروزی انقلاب نیز این عالم بزرگوار در همه عرصه‌هایی که نیاز به عالم بود حضور پررنگ داشت.

آیت الله غلامحسین رئوفی سحرگاه نهم اردیبهشت ماه براثر بیماری و کهولت سن در بیمارستان شهید بهشتی قم دارفانی را وداع گفت و بنا به وصیت خودش در قم به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رهاسازی پسماند‌های بیمارستانی باعث آلودگی زمین‌های کشاورزی می‌شود+ فیلم
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد