Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر رشد متوزان در حوزه‌های آموزش، پژوهش و فرهنگی این دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید علی ابطحی در جلسه هم اندیشی با حضور دکتر میرمسعود فاطمی معاون دانشجویی فرهنگی، روسای دانشکده ها، مسئولان و کارکنان حوزه معاونت دانشجویی- فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با هدف هماهنگی در ادغام فرآیندها و پیاده سازی نظام ارزشیابی در سالن EDC تشکیل شد درباره وضعیت نهایی تجمیع و پیاده سازی تشکیلات گفت: «هدف از این تجمیع هم‌افزایی و بهره برداری از همه منابع موجود و چابک سازی سازمان است چراکه در دنیای امروز سازمانی پایدار و برند می‌ماند که چابک باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با تاکید بر تکریم دانشجویان افزود: «وظیفه تک تک ما این است که با احترام و تکریم دانشجویان به آنان نیز احترام به والدین، استادان و دیگران را بیاموزیم. فارغ التحصیلان ما باید آراسته به اخلاق حسنه، سجایای اخلاقی و اعتقادات متناسب جامعه باشند و در این مهم، نقش ما بسیار پر رنگ است.»

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: «هدف ما در دانشگاه ارتقای آموزش، پژوهش و فرهنگ دانشجویان است ولی باید سعی کنیم که این رشد به طور متوزان در آموزش، پژوهش و فرهنگی ایجاد شود. »

ابطحی با تاکید بر اهمیت اسناد و اوراق بهادار افزود: «از همه کارشناسان و مسئولان می‌خواهم تا با برنامه ریزی دقیق و همکاری صمیمانه و صادقانه از همه اسناد و اوراق بهادار مراقبت و با تجمیع صحیح فرآیندها نسبت به سهولت امور تلاش کنند.»

وی گفت: «با یاری خداوند و همکاری شما عزیزان بخش پایانی تجمیع نیز انجام شد و در ماه جاری ما شاهد پرداخت حقوق و دستمزد همه پرسنل دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به طور یکپارچه بودیم. در ادامه این مسیر نیز حسن برخورد و صبوری شما باعث می شود تا این چابک‌سازی به عنوان نمونه کاری موفق در سازمانهای دیگر نیز پیاده سازی شود. »

در ادامه این جلسه میرمسعود فاطمی توضیحات تکمیلی درباره تقسیم فرآیندهای حوزه ستادی و دانشکده ها را ارائه داد و سپس همه حاضران نظر، انتقاد و پیشنهادهای خود را بیان کردند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • حمیدی‌فر: در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت چبست؟/ در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است