Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@08:32:47 GMT

حاشیه های آیین مراسم بدرقه ملی پوشان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۸۴۸۱

به گزارش ایلنا، مراسم بدرقه ملی پوشان در تالار وحدت از حدود نیم ساعت قبل آغاز شد که با این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود:

*علی دایی با دعوت مدیران فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم ملی حضور پیدا کرد تا به بازیکنان تیم ملی قبل از سفر به ترکیه روحیه بدهد.

* در این مراسم جمعی از مدیران و پیشکسوتان فوتبال حضور دارند و وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال نیز در بین حاضرین دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*حضور هواداران تیم ملی، مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش، اعضای تیم ملی، مسئولان بنیاد رودکی، هنرمندان، خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران باعث شد تا هر سه طبقه تالار وحدت جای سوزن انداختن نباشد.

* بیرون از تالار وحدت نمایشگری بزرگ در خیابان نصب شده تا افرادی که موفق به حضور در این مراسم نشدند، بتوانند این مراسم را از خیابان تماشا کنند.

*وقتی کارلوس کی روش برای سخنرانی روی سن رفت، به تمجید از علی دایی پرداخت و در اقدامی هماهنگ نشده شهریار را روی سن دعوت کرد. کی روش و دایی که هیچگاه بر علیه هم صحبتی نکرده اند و همیشه رابطه خوبی داشته اند، برای لحظاتی یکدیگر را در آغوش کشیدند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با برتری در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند. ملی‌پوشان ایران باید فردا از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل تیم ملی تایلند، میزبان این رقابت‌ها قرار بگیرند. شاگردان وحید شمسایی با صعود به مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نیز کسب کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود