Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:40:44 GMT

دیدار اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با رییس قوه قضاییه

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۰۳۵۲

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در باره دیدار اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با رییس قوه قضاییه،گفت:در این دیدار نمایندگان با توجه به شرایط و احوال کشور و چالش های که در جامعه وجود دارد،سخنانی داشتند.

مسعود رضایی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص دیدار امروز اعضای کمیسیون اجتماعی با رییس قوه قضاییه گفت:اعضای کمیسیون اجتماعی با آیت الله املی لاریجانی دیدار داشتند،نمایندگان با توجه به شرایط و احوال کشور و چالش های که در جامعه وجود دارد، به فراخور اطلاعاتی که داشتند در خصوص مشکلات و معضلات ،ناهنجاری های جامعه و همچنین مشکلاتی که در خود قوه قضاییه وجود دارد صحبت هایی را بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:برخی هم در خصوص برطرف کردن معضلات توصیه هایی داشتند و آمادگی خود را برای همکاری دراینباره اعلام کردند.
همچنین خصوص این موضوع که نیاز به استخدام قضات بیشتری وجود دارد صحبت هایی شد،و درباره اینکه لوایح قوه قضاییه مستقیما وارد مجلس بشود مطالبی مطرح شد،همچنین در خصوص حقوق و مزایای قضات با توجه به پرونده های سنگینی که بررسی می کنند تاکید شد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی تصریح کرد:بنده هم  در خصوص استقلال قوه قضاییه صحبت کردم،تاکید کردم که بعدی نظارتی برای مجلس در خصوص اینکه نمایندگان مجلس از قوه قضاییه بتوانند تحقیق به عمل آورند ایجاد شود،که اگر مشکلاتی در قوه قضاییه وجود دارد نمایندگان بتوانند آن را به گوش رییس قوه برسانند و برای بر طرف کردن آن قدم بردارند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر


به گزارش تابناک، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مدیر یکی از دستگاه های اجرایی به همراه یک نفر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.

 ناصر عتبانی در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از اعضای شورای شهر سردشت و نیز رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرسی رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: مبارزه با فساد با قاطعیت در جریان است و اجازه نخواهیم داد کسی با سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود قوانین را زیر پا بگذارد.

سردشت از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.

 

ایرنا

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • چرا مجازات "تشهیر" برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان