Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@03:33:49 GMT

دیدار رئیس دانشگاه لرستان با مدیرکل آموزش و پرورش لرستان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۷۹۲۸۹

دیدار رئیس دانشگاه لرستان با مدیرکل آموزش و پرورش لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این دیدار، رئیس دانشگاه لرستان ضمن تبریک انتصاب زینی وند مقدم به سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان ابراز امیدواری کرد ،با آغاز مسئولیت ایشان، آموزش و پرورش به عنوان نهادی حساس در مسیر تعلیم و تربیت موفق تر از گذشته عمل کند .

دکتر عزیزپور ریاست دانشگاه لرستان با اشاره به رزومه کاری و سوابق مدیریتی درخشان دکتر زینی وند گفت :مجموعه دانشگاه لرستان در راستای همکاری با آموزش و پرورش از هیچگونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد و برای ایشان در انجام مسئولیت پیش رو آرزوی موفقیت کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نیز در این دیدار یکی از مولفه‌های روشن در حوزه کاری خود را همکاری خوب نهادهای مختلف در سطح استان عنوان کرد .

وی ارتباط دانشگاه و آموزش و پرورش را در جهت معرفی مطلوب وجهه عمومی استان لرستان حائز اهمیت دانست و گفت: در این مسیر سعی می کنیم تا آموزش و پرورش را در مسیر اصلی و تخصصی خود و به دور از سیاست‌زدگی پیش ببریم .

دکتر زینی وند آموزش و پرورش را پایه و اساس نهادهای اجتماعی نامید و گفت در صورت موفقیت این نهاد توسعه استان به خوبی شکل خواهد گرفت.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان تعلیم و تربیت رئیس دانشگاه مدیرکل آموزش و پرورش موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۷۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امسال قرار است نزدیک به ۱۰۴ هزار معلم جذب سیستم آموزشی کشور شوند که ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون و ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ۳۲ هزار نفر به طور مستقیم توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وارد مدارس کشور خواهند شد.

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان در همین راستا گفت: امسال ۱۰ هزار دانشجو با بورسیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند