Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@18:58:05 GMT

جشن "حمایت و همدلی" با خانواده زندانیان؛ سه شنبه

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۰۳۸۷

مديرعامل انجمن حمايت زندانيان مركز، از برگزاري جشن "حمايت و همدلي" با هدف حمايت از خانواده زندانيان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مهران منتظر گفت: اين مراسم همزمان با ششمين روز ماه مبارك رمضان با حضور دادستان كل كشور، رئيس سازمان زندان هاي كشور و جمعي از خيرين و حاميان خانواده زندانيان برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وي افزود:  انجمن حمايت از خانواده زندانيان بيش از 200 شعبه در سراسر كشور دارد كه 70 هزار خانواده زندانيان كشور تحت پوشش اين مراكز هستند و رسيدگي به وضعيت معيشتي اين خانواده ها در نبود سرپرست خانواده با حمايت خيرين و نيكوكاران مرتبط با انجمن انجام مي شود. مديرعامل انجمن حمايت زندانيان مركز، ادامه داد: خانواده زندانيان علاوه بر بسته هاي حمايتي ويژه انجمن از خدمات مددكاري، مشاوره هاي خانوادگي، حقوقي و تحصيلي، دوره هاي آموزشي توانمندسازي و حرفه آموزي براي ورود به بازار كار بهرمند مي شوند. وي با اشاره به پيگيري وضع تحصيلي فرزندان از تحصیل بازمانده زندانيان از سوی این انجمن، افزود: بيش از 1200 محصل، تحت پوشش كمك هزينه هاي تحصيلي در مقاطع مختلف هستند كه برخي از آنها پيش از اين ترك تحصيل كرده بودند. منتظر ادامه داد: انجمن حمايت از خانواده زندانيان، سال گذشته 36 ميليارد ريال را در قالب كمك هاي نقدي و غير نقدي به زندانیان و خانواده آنها اختصاص داده است. وي گفت: همه ما بايد به اين نكته توجه داشته باشيم كه حساب فرد زنداني با خانواده وي جداست و نبايد اجازه بدهيم در دوران حبس سرپرست خانه، خانواده وي درگير آسيب هاي اجتماعي و مشكلات معيشتي شوند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خانواده زندانیان سازمان زندان های کشور خدمات مددکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی اکبر محمدی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای اجرای قانون حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت، در نیم سال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به چهار هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل مبلغ ۱۹۴ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال وام تحصیلی اعطاء کرد.

بیشتر بخوانید: وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست‌های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228568 برچسب‌ها وام دانشجویی

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله