Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، علیرضا علی بخشی از تشکیل کارگروه آب خام فضای سبز شهر تهران درخصوص تنظیم تفاهم نامه بین مناطق 22 گانه به منظور بهره برداری از پساب تصفیه خانه های شهر تهران در منطقه 5 خبر داد.

در این کارگروه راهکار های مقابله با بحران کم آبی بررسی شده و ضمن تعیین اهداف کاربردی و اجرائی برای نگهداشت محیط زیست  و صرفه جوئی در مصرف آب ، بهره برداری از پساب تصفیه خانه شهر زیبا مطرح شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین نشست معاون سازمان بوستان ها و فضای سبز تهران ، مسئول امور آب این سازمان و معاونان خدمات شهری و محیط زیست مناطق 5 ،2، 4، 19 و 7 حضور داشتندکه از تصفیه خانه شهرزیبا بازدید کردند.

کارگروه برنامه ریزی مطالعه و ارزیابی امکانات احیاء قنوات غیر فعال تشکیل و استفاده از پساب تصفیه خانه اکباتان و شهر زیبا در این نشست بررسی شد . همچنین تدوین و طراحی الگوی مالی برای تنظیم قرارداد بین سازمان آب ومناطق 22 گانه شهرداری مورد بررسی قرار گرفت .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهر تهران شهرداری فضای سبز محیط زیست معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۹۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    یازدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به رياست جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه مشکلات ۸ واحد تولیدی مرتبط با راه و شهرسازی، منابع طبیعی و بانک‌های عامل مورد بررسی قرار گرفت.

 برای حل مشکلات این واحدها    مصوباتی به تصویب اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز