Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فوق ستاره پرتغالي رئال مادريد اين فرصت را دارد که در صورت پيروزي با کهکشاني‌ها در فينال ليگ قهرمانان اروپا رکوردي تاريخي از خود برجا بگذارد.
به گزارش خبرگزاري فارس، رقابت فينال چمپيونزليگ شنبه در کيف اوکراين ميان تيم هاي ليورپول و رئال مادريد برگزار مي‌شود.
بر اين اساس کريس رونالدو فوق ستاره پرتغالي رئال اين فرصت را دارد تا رکوردي تاريخي را از خود برجا بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کريس تاکنون موفق شده 4 بار جام قهرماني ليگ قهرمانان اروپا را بالاي سر ببرد و از اين حيث با ستارگاني نظير کلارنس سيدورف و آندرس اينيستا برابر است.
وي در صورت قهرماني با رئال در کيف براي پنجمين بار اين جام را بالاي سر خواهد برد و اولين بازيکن در تاريخ ليگ قهرمانان اروپا خواهد بود که به اين تعداد قهرماني مي‌رسد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار رده بندی مسابقات فوتسال لیگ قهرمانان اروپا امروز یک شنبه تیم‌های فوتسال بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در شهر ایروان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ به سود بنفیکا به پایان رسید.

به این ترتیب تیم بنفیکا موفق شد عنوان سومی لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کند.

در دیدار نهایی هم از ساعت ۱۹:۳۰ تیم‌های فوتسال بارسلونا و پالما از اسپانیا رو در روی هم قرار خواهند گرفت. پالما که مسلم اولادقباد را در اختیار دارد و در دوره پیش این بازی‌ها هم عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود امیدوار است با برتری برابر حریف قدرتمند خود، برای دومین سال پیاپی قهرمان شود و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

کد خبر 6097554

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: می‌خواهیم شبی باور نکردنی خلق کنیم
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان