Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@22:57:08 GMT

عرضه گوشی جدید شیائومی به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۹۶۰۰

عرضه گوشی جدید شیائومی به تعویق افتاد

پول‌نیوز - لی جون - مدیر عامل شیائومی - به تازگی خطاب به علاقمندان و کاربران گوشی‌های هوشمند این شرکت اعلام کرده است گوشی هوشمند می ماکس ۳ هنوز آمادگی لازم برای عرضه به بازار را ندارد و خریداران این محصول باید تا ماه ژوئیه سال جاری میلادی صبر کرده و منتظر بمانند.

دقیقا یک سال پیش بود که گوشی هوشمند شیائومی مدل می ماکس ۲ (Mi Max ۲) روانه بازارهای جهانی شد و حالا پس از گذشت یک سال، بسیاری از علاقمندان و کاربران موبایل منتظر نسل بعدی و جدید این محصول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بر اساس گزارش‌هایی که از سوی مدیر عامل شرکت چینی شیائومی در پلت‌فرم شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است، این طور به نظر می‌رسد که خریداران این محصول باید تا ماه ژوئیه سال جاری میلادی یعنی تقریبا دو ماه دیگر، صبر کنند.

بسیاری از کاربران پیش‌بینی می‌کردند که شیائومی در جریان رویداد برگزاری سالگرد عرضه نخستین پرچمدارش که در این ماه برگزار می‌شود، از محصولات جدیدی از جمله گوشی مدل می ماکس ۳ (Mi Max ۳) رونمایی کرده و عرضه آن را آغاز کند. اما این طور که به نظر می‌رسد شیائومی می‌خواهد عرضه آن را حداقل تا دو ماه دیگر به تعویق بیندازد.

این گوشی هوشمند قرار است به قابلیت‌های جدیدی همچون صفحه نمایش ۶.۹۹ اینچی، شارژ بی‌سیم و وایرلس، حسگر و اسکنر عنبیه چشم، باتری قدرتمند با ظرفیت ۵۵۰۰ میلی آمپر، تراشه پردازنده اسنپدراگون ۶۳۰ و دوربین دوگانه در پشت گوشی  مجهز باشد.


منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت شیائومی پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از آیپد پرو M۴؛ باریک‌ترین محصول تاریخ اپل/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اپل امروز در رویداد معرفی آیپدهای خود، از گران‌ترین و پیشرفته‌ترین تبلت خود یعنی آیپد پرو رونمایی کرد. این آیپد در دو اندازه ۱۱ اینچی و ۱۳ اینچی عرضه خواهد شد. همچنین جالب است بدانید که اپل، آیپد پرو را باریک‌ترین محصول تاریخ خود می‌نامد، چرا که ضخامت آن ۵.۱ میلی متر است.

آیپد پرو از تراشه جدید اپل به نام M۴ بهره می‌برد، این در حالی است که لپ‌تاپ‌های اپل در حال حاضر با تراشه‌های M۳ ساخته و عرضه می‌شوند. به گفته اپل تراشه M۴ یک تراشه فوق‌العاده قدرتمند برای هوش مصنوعی است.

همچنین آیپدهای پرو، نوع جدیدی از نمایشگر OLED را خواهند داشت. فناوری به‌کار رفته در این صفحه نمایش، همان فناوری است که در آیفون‌ها دیده می‌شود اما توسعه یافته‌تر؛ در نتیجه صفحه نمایش‌های آیپد پرو، وضوح بیشتری نسبت به مدل‌های قدیمی خواهند داشت. برای ساخت این صفحه‌نمایش‌ها، فناوری OLED توسعه یافته و با نام Ultra Retina XDR معرفی شده است.

امروز در رویداد رونمایی از تبلت‌های اپل، در کنار آیپد پرو از آیپد ایر و قلم اپل نیز رونمایی شد. این‌ دو سری آیپد اولین مدل‌های جدید آیپد هستند که اپل از اکتبر ۲۰۲۲ عرضه کرده است. اپل از زمان عرضه آیپدها در سال ۲۰۱۱ بروزرسانی در خط تولید خود نداشت، اما امروز با رونمایی از این آیپدها، طرفداران خود را غافلگیر کرد. گفته شده است که از هفته آینده آیپدها در فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد.

منبع: cnbc

۲۲۷۳۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904020

دیگر خبرها

  • رونمایی از آیپد پرو M۴؛ باریک‌ترین محصول تاریخ اپل/ عکس
  • آیا استفاده از گوشی‌های هوشمند نوجوانان را افسرده می‌کند؟
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۱۷ اردیبهشت)
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • (تصاویر) ساعت فوق‌مقاوم شیائومی با ۱۵ استاندارد نظامی
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • ساعت هوشمند Black Shark GS3 عرضه شد