Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@23:53:46 GMT

درخشان ترین لحظات فوتبال نیمار

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۳۲۲۹

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 نِیمار دا سیلوا سانتوس جونیور ناموَر مشهور به نِیمار فوتبالیست اهل برزیل و عضو باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال برزیل است که در پُست مهاجم بازی می‌کند. او سابقه بازی در بارسلونا را دارد و این شایعه مطرح است که به رئال مادرید خواهد رفت. نیمار در 19 سالگی و در سال 2011 میلادی جایزهٔ بازیکن سال آمریکای جنوبی را دریافت نمود و به واسطه تکنیک بالا مورد تحسین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: سوت ضربات نیمار ویدیو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب امید زیادی برای شکست رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت اما وینیسیوس جونیور تمام نقشه‌های تیم توماس توخل را خراب کرد.

او ابتدا تیمش را در نیمه اول پیش انداخته بود اما دو گل از لروی سانه و هری کین، میزبان را به برد نزدیک کرد. وینیسیوس موفق شد با ضربه پنالتی حساس این بازی را به تساوی بکشاند.

در شبی که طرفداران بایرن جو هیجان انگیزی را به سود تیمشان رقم زدند و یاد و خاطره فرانتس بکن باوئر را زنده کردند، سردبیر نشریه آ.اس، وینیسیوس را قیصر واقعی معرفی کرد.

توماس رونسرو دقایق پس از درخشش وینیسیوس مقابل بایرن در یادداشتی از عملکرد این بازیکن تمجید کرد و یک بار دیگر علاقه خود به رئال را ابراز کرد:

"چمپیونزلیگ رویایی. وقتی چنین شب‌هایی را تجربه می‌کنید، احساس می‌کنید ارزش این را دارد که به دنیا بیایید تا عاشق این ورزش باشید که اگر تیمی به نام رئال مادرید و رقابتی به نام چمپیونزلیگ را دنبال کنید، هرگز شما را پیشمان نخواهد کرد.

دیدن نحوه رقابت رئال، در هر سناریویی که باشد، جای ستایش دارد، چون ما در مورد نبردهای فوتبالی صحبت می‌کنیم که سال‌ها در شبکیه چشم هواداران باقی خواهد ماند.

مادرید آنچلوتی از غرش گلوی 70 هزار باواریایی جان سالم به در برد، همانطور که چند هفته پیش مقابل انگلیسی‌ها در اتحاد این کار را انجام داد. فراموش نکنید که این تیم 90 دقیقه تا رسیدن به ششمین فینال لیگ قهرمانان اروپا در 11 دوره اخیر فاصله دارد.

رئال مادرید به آمار جالبی رسیده و جالب این است که تیبو کورتوا، ادر میلیتائو و داوید آلابا را در اختیار ندارد و با وجود جدایی بازیکن بزرگی مانند کریم بنزما، مهاجم نوک نخرید.  این مادرید می‌تواند همه چیز و هرکسی را کنترل کند...

پادشاه وینیسیوس

بازیکنان بزرگ در بازی‌های بزرگ خود را نشان می‌دهند. وینیسیوس هنگامی که یک پسر 18 ساله بود، به برنابئو آمد و از همان روز اول علیرغم انتقادات شدید می‌دانست چگونه رشد کند. او استعداد بی‌نظیر خودش شک نداشت. وینی الماسی بود که باید صیقل داده می‌شد و تراشیده می‌شد تا اینکه در بازار ارزش بی همتایی پیدا کرد.

دو گل او در آلیانز او را در صدر همه ستاره‌ها قرار می‌دهد. شیوه گلزنی او در تک به تک مقابل غولی مانند مانوئل نویر و استعداد او در تبدیل پنالتی تساوی نهایی او را به سمت دسته جدیدی سوق می‌دهد که تنها شماره‌های یک‌ها می‌توانند در آن بدرخشند.

وینیسیوس سقفی ندارد و می‌خواهد دومین لیگ قهرمانان خود را در فصلی که قدرت کنترل ناپذیرش را به نمایش گذاشته شده، داشته باشد. وینی، قیصر تو هستی!

جهنم سفید در سانتیاگو برنابئو

همانطور که هواداران بایرن به اصطلاح "جهنم سرخ" را روی سکوهای آلیانز آرنا سازماندهی کردند، از اینجا هم اکنون از هواداران وفادار و آگاه مادرید می‌خواهم که در 8 می، ورزشگاه برنابئو را به جهنم سفید تبدیل کنند.

مارکا، دیگر روزنامه اسپانیایی، معتقد است که دو گل وینیسیوس رئال را به فینال چمپیونزلیگ نزدیک کرده است.

خوانیتو اولین کسی بود که شب‌های باورنکردنی‌ای را در اروپا مقابل آن بایرن تجربه کرد که برای ما غمگین بود، اما مطمئناً او اولین کسی بود که تیم را در بازی برگشت به میزبانی برنابئو تشویق کرد. و یک تشکر بسیار بزرگ برای آن 4 هزار وایکینگی که در پایان بازی بازیکنان را در آغوش گرفتند. روزی که بازنشسته شوم، آرزویم این است که مثل آن‌ها شوم. به هر جا که مادرید می‌روم، سفر کنم."

دیگر خبرها

  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟