Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@23:30:08 GMT

سقوط یک هواپیمای آموزشی آمریکا

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۴۷۶۸

منابع خبری روز چهارشنبه از سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی «نورثروپ تی-38 تالون» در پایگاه نیروی هوایی کلمبوس، واقع در ایالت می‌سی‌سی‌پی خبر داده‌اند. ناطقان: منابع خبری روز چهارشنبه از سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی «نورثروپ تی-38 تالون» در پایگاه نیروی هوایی کلمبوس، واقع در ایالت می‌سی‌سی‌پی خبر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقام‌های پنتاگون گفته‌اند از سرنوشت دو خلبان این هواپیما خبری در دست نیست.

شمار نظامیان آمریکایی کشته شده در جریان سقوط هواپیماهای آمریکا در ماه‌های گذشته نسبت به ارقام مشابه در یک سال قبل‌تر افزایش چشمگیری داشته است.

شبکه خبری سی‌ان‌ان در گزارشی ۲۰ روز پیش نوشته بود در سال جاری میلادی ۲۷ نفر از نظامیان آمریکا در جریان سقوط هواپیما در مناطق غیرجنگی کشته شده‌اند. بعد از این تاریخ هم چندین جنگنده آمریکایی سقوط کرده‌اند. منبع: عصر ایران برچسب ها: هواپیمای آموزشی ، آمریکا ، سقوط

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هواپیمای آموزشی آمریکا سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

به گزارش خبرگزاری مهر، یک پهپاد «ام کیو - ۹» به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار در سواحل یمن سقوط کرد.

پایگاه خبری المسیره یمن به نقل از یک مقام آمریکایی که از ذکر نام خود خودداری کرد در سخنانی به شبکه «سی بی اس» اعتراف کرد که یک پهپاد «ام‌کیو - ۹» متعلق به ارتش این کشور در نزدیکی سواحل یمن سرنگون شده است.

این مقام دولتی آمریکایی درباره علت سرنگونی مشکوک این پهپاد پیشرفته اظهارنظری نکرد.

در همین ارتباط، مقامات یمنی هنوز واکنش رسمی درباره سقوط مشکوک این پهپاد گران قیمت آمریکایی در سواحل یمن اتخاذ نکرده‌اند.

به گزارش شبکه ای بی سی نیوز، جنبش انصارالله یمن از ماه نوامبر دو پهپاد ام‌کیو ۹ ریپر آمریکایی دیگر را ساقط کرده است. یکی از این پهپادها در اوایل ماه نوامبر و دیگری در ماه فوریه ساقط شده است. هر یک این پهپاد در حدود سی میلیون دلار قیمت داشته‌اند.

کد خبر 6089412

دیگر خبرها

  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • عملیات شهادت‌طلبانه جدید در سرزمین‌های اشغالی
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • عملیات ضدصهیونیستی در شهر رمله
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا