Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و بین‌المللی میان دانشگاه مذاهب اسلامی و دانشگاه ادیان و مذاهب، بهره‌برداری از ظرفیت‌ها و امکانات یکدیگر، توسعه ارتباطات علمی اساتید و دانشجویان هر دو طرف، از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

فراهم کردن زمینه بهره‌برداری از ظرفیت‌های هیأت علمی و دانشجویی دو طرف در مسائل آموزشی و پژوهشی، اعطای بورسیه تحصیلی و فرصت‌های مطالعاتی به صورت متقابل، همکاری در تدوین و ترجمه منابع و متون آموزشی و پژوهشی با توافق هر دو طرف، همکاری در زمینه آموزش‌های تخصصی، همکاری در برگزاری اردوهای مشترک علمی و همکاری مشترک در پشتیبانی از دانشجویان دوره‌های عالی هر دو طرف برای گذراندن دروس خاص، تحقیقات علمی و پایان‌نامه‌ها و تبادل دستاوردهای آموزشی، پژوهشی، پایان‌نامه‌ها، نرم‌افزارها و بانک‌های اطلاعاتی از جمله محورهای این تفاهم نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در این تفاهم نامه همکاری در برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی و مهارت‌آموزی محققان هر دو طرف، همکاری مشترک در اجرای طرح‌های پژوهشی بنیادی و کاربردی مشترک، طراحی و تأمین محتوا و برگزاری همایش و نشست های علمی مشترک، دعوت از اساتید و متخصصان هر دو طرف برای ارائه مقالات علمی و شرکت در گردهمایی های علمی، همکاری در دعوت از اندیشمندان و شخصیت‌های علمی سایر کشورها، همکاری برای حضور هیأت علمی و محققان هر دو طرف در مجامع علمی جهانی و همکاری در فرایند عضویت هر دو طرف در سازمان‌ها و نهادهای علمیآموزشی بین‌المللی نیز به عنوان دیگر محورهای همکاری تاکید شده است.

همکاری و مشارکت در نشر اندیشه‌های اسلامی، همکاری در اعزام هیأت علمی و دانشجویان به خارج از کشور جهت استفاده از بورسیه‌های تحصیلی و پژوهشی، همکاری در تأمین محتوای سایت‌ها و مجلات علمی هر دو طرف، تسهیل دسترسی اعضای هیأت علمی به کتابخانه و مراکز اطلاع‌رسانی هر دو طرف و همکاری در معرفی آثار و برنامه‌های پژوهشی هر دو طرف از دیگر محورهای این تفاهم نامه است.

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز

 رئیس دانشگاه مراغه گفت: به منظور ایجاد و گسترش همکاری‏‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش‏ بنیان تفاهم نامه مشترک همکاری دانشگاه مراغه با شرکت صنعتی فولاد ماهان تبریز منعقد شد.

 زادشکوریان افزود: استانداردسازی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش بنیان با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فنی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص از دیگر اهداف این تفاهم نامه صنعتی و آموزشی است.

وی اضافه کرد: بهره‏ مندی از توانمندی‏‌های نیروی انسانی، دانش فنی، تجهیزات و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی به منظور حل معضلات و چالش‌های صنعت فولاد در اولویت برنامه‌های دانشگاه مراغه و این شرکت خواهد بود.

رئیس دانشگاه مراغه گفت: ایجاد زمینه برای کارآموزی دانشجویان و فرصت مطالعاتی اساتید در این تفاهم نامه آمده است.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز