Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@19:51:57 GMT

اتفاق عجیب در آکادمی باشگاه استقلال

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۵۲۹۵

اتفاق عجیب در آکادمی باشگاه استقلال

روابط تیره و تار صادق ورمرزیار و گودرز حبیبی باعث شد تا آبی‌های پایتخت در هفته گذشته فراخوان دو تست‌گیری متفاوت را منتشر کنند و به صورت هم‌زمان در دو مکان مختلف این تست‌گیری‌ها انجام شود.

به گزارش ایسنا، آکادمی باشگاه استقلال هفته عجیبی را پشت سر گذاشت و در حرکتی نادر، دو بار فراخوان تست‌گیری در دو مکان مختلف را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند هفته قبل و زمانی که هیات امنای باشگاه استقلال متشکل از سیدرضا افتخاری، علی جباری، جواد قراب، گودرز حبیبی و مهدی عبدیان برگزار شد و گودرز حبیبی به عنوان رییس آکادمی استقلال انتخاب شد و صادق ورمزیار نیز به عنوان سرپرست تیم‌های پایه منصوب شد.

پس از این انتصابات فراخوان تست‌گیری در روز یک‌شنبه توسط باشگاه استقلال منتشر شد اما سه روز بعد فراخوان دیگری باز هم توسط باشگاه استقلال اطلاع‌رسانی شد. نکته عجیب این مساله، برگزاری این دو تست‌گیری به صورت هم‌زمان و در دو مکان مختلف است که توسط صادق ورمرزیار و گودرز حبیبی در حال انجام است.

این ناهمانگی نشان‌ می‌دهد مسئولان و اعضای آکادمی استقلال هنوز نتوانسته‌اند با یکدیگر به تفاهم برسند و گویا مشکلاتی بین حبیبی و ورمرزیار دیده می‌شود. مشکلاتی که جرقه‌های نخست آن در آکادمی استقلال دیده می‌شود و اگر افتخاری، مدیرعامل تیم به این قضیه ورود پیدا نکند، حاشیه دیگری دامن آبی‌پوشان را خواهد گرفت و دودستگی را در این تیم ایجاد خواهد کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: باشگاه استقلال استقلال تست بازیکنان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد

علی موسوی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به پیروزی این تیم مقابل شمس‌آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال عملکرد خیلی خوبی را در بازی با شمس‌آذر به نمایش گذاشت و تا دقیقه ۸۰ مسلط به بازی بود اما متاسفانه در حالی که سه بر صفر از رقیب پیش بودند بازی را رها و به یک‌باره ۲ گل دریافت کردند!

وی افزود: به نظرم این تصور بین بازیکنان استقلال به وجود آمد که پیروز میدان شده‌اند و به همین دلیل برای دقایقی حریف را دست کم گرفتند. این اتفاق نباید تکرار شود. بازیکنان باید تا آخرین دقیقه بازی تمرکز خود را حفظ کنند.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: در روزهایی که لیگ برتر به اوج حساسیت رسیده است، فدراسیون باید نظارت دقیق‌تری به این رقابت‌ها داشته باشد و امیدوارم از VAR استفاده کند.

موسوی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. الان بازی هر هفته برای این تیم حکم قهرمانی را دارد و استقلال باید بازی‌های آینده را با دقت و قدرت بیشتری پیگیری کند.

مهاجم سال‌های دور استقلال به دیدار این تیم برابر تراکتور در هفته بیست‌وپنجم نیز اشاره کرد و گفت:‌ بازی با تراکتور برای استقلال از اهمیت زیادی برخوردار است و در خانه حریف مسابقه حساسی را در پیش دارد و اگر بتواند این تیم را در تبریز شکست دهد، گام بلندی برای قهرمانی بر خواهد داشت.

بازیکن اسبق استقلال به موضوع واگذاری سرخابی‌ها نیز اشاره و اضافه کرد: واگذاری استقلال اتفاق خوشایندی برای این تیم خواهد بود و به طور حتم بسیاری از مشکلات مالی آبی‌پوشان از بین خواهد رفت. مهم‌ترین اتفاق این واگذاری برطرف شدن مالکیت مشترک سرخابی‌ها بود و امیدوارم مجوز حضور آنها در لیگ قهرمانان صادر شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در مراسم خاکسپاری | وقتی حاضران زیر خاک دفن می‌شوند! + ویدئو
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!