Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@17:22:01 GMT

مشکلات طرح L.E.Z به پلیس برنمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۹۳۷۹

مشکلات طرح L.E.Z به پلیس برنمی‌گردد

حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا در مورد اجرای طرح LEZ اظهار داشت: مشکل این است که این طرح برای اجرا آماده نبود و تبعات اجتماعی بسیاری به همراه دارد.

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سال گذشته ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار خودرو فاقد معاینه فنی را مأموران راهنمایی و رانندگی شناسایی کردند، ضمن اینکه پلاک ۷ هزار خودرو به دلیل دودزا بودن اخذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا در مورد اجرای طرح LEZ اظهار داشت: مشکل این است که این طرح برای اجرا آماده نبود و تبعات اجتماعی بسیاری به همراه دارد.

عابدی با اشاره به مشکل عمده در مورد اجرای طرح LEZ گفت: مشکل اصلی طرح این بود که برای تعداد زیادی از خودرو‌های عمومی اعم از اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها که فرسوده هستند و نمی‌توانستند وارد محدوده طرح شوند، برنامه‌ریزی درستی صورت نگرفته بود.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به مشکل خودرو‌های عبوری از تهران ادامه داد: تمام وسایل حمل و نقل عبوری در رینگ آزادگان، بزرگراه یاسینی و محور آزادگان خودرو‌های سنگین هستند که اکثراً دودزا بوده و این درحالی است که در طرح LEZ این امر در نظر گرفته نشده بود.

عابدی تصریح کرد: سال گذشته ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار خودرو فاقد معاینه فنی را مأموران راهنمایی و رانندگی شناسایی کردند، ضمن اینکه پلاک ۷ هزار خودرو به دلیل دودزا بودن اخذ شده است.

وی با اشاره به ضرورت احداث کمربندی در رینگ آزادگان گفت: رینگ آزادگان به ویژه در قسمت پل شهید کاظمی تا سعیدی آلودگی زیادی وجود دارد، از این‌رو نیاز به احداث کمربندی است تا با ممانعت از ورود خوردو‌های عبوری به تهران بتوان بخشی از مشکل آلودگی را حل کرد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات طرح LEZ به پلیس برنمی‌گردد بلکه محدوده اجرای این طرح فشار زیادی را بر مردم تحمیل می‌کند، ضمن اینکه به سبب افزایش تعداد موتور سیکلت‌ها و عدم استاندارد آن‌ها مشکلات مضاعف شده است. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003RJZ

منبع: فردا

کلیدواژه: حسن عابدی پلیس راهور تهران طرح LEZ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: طی شبانه روز گذشته یک فقره تصادف فوتی، ۳۸ فقره تصادف جرحی و ۲۳۷ فقره تصادف خسارتی در خیابانهای مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: بارندگی و لغزندگی سطح خیابان، سرعت زیاد و عدم توجه به جلو از مهمترین عوامل این تصادفات بوده است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: همچنین دیروز مرتکبان ۶ هزار و ۹۴۲ فقره تخلف راهور در مشهد جریمه شدند که هزار و ۸۰۶ فقره از این تعداد، تخلفات حادثه ساز است.

اسدنژاد افزود: ۸۱ دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

حدود یک میلیون دستگاه خودرو در مشهد روزانه تردد می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • جریمه خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق