Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم های فوتبال رئال مادرید و لیورپول دیدار فینال رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را شنبه شب در کیف برگزار کردند که در پایان رئال مادرید ۳ بر یک پیروز شد.

لیورپول بازی را به قدری خوب شروع کرد که رئال مادرید در ۱۰ دقیقه ابتدایی در زمین خود حبس شد و فقط دفاع کرد. در دقیقه ۱۵ رونالدو از اشتباه بازیکنان لیورپول استفاده کرد و از راست گریخت اما ضربه محکم او به بالای دروازه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین حرکت جدبی رئال مادرید بود.

لیورپول بعد از این صحنه نیز به حملات خود ادامه داد. در دقیقه ۲۳ لیورپول روی یک هجوم از راست تا آستانه گل پیش رفت اما ناواس با واکنش خوب خود مانع گلزنی فرمینیو شد.

اتفاق غم انگیز برای لیورپول در دقیقه ۳۰ رخ داد. جایی که محمد صلاح با چشمانی اشکبار بخاطر مصدومیت تعویض شد تا بهت هواداران لیورپول را فرا گیرد. سرخیو راموس چند دقیقه قبل به شکلی ناجوانمردانه او را مصدوم کرد اما مازیچ حتی این صحنه را خطا ندانست تا بار دیگر شاهد حمایت داوران از رئال مادرید باشیم. صلاح با این مصدومیت جام جهانی را از دست داد.

در دقیقه ۳۶ نوبت به دنی کارواخال رسید تا با گریه زمین را ترک کند. او هم مصدوم شد.

رئال مادرید از دقیقه ۳۰ بازی را در دست گرفت. لیورپول که بعد از مصدومیت محمد صلاح در شوک به سر می برد نتوانست بازی خوب خود را تداوم بخشد. در دقایق پایانی نیمه نخست بنزما در ریباند ضربه سر محکم رونالدو دروازه حریف را باز کرد اما کمک داور آن را آفساید اعلام کرد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

نیمه دوم با حملات پر دامنه رئال مادرید شروع شد. در همان دقایق ابتدایی این نیمه اشتباه مدافعان لیورپول باعث شد ایسکو در موقعیت گل قرار گیرد ولی ضربه او به تیر افقی اصابت کرد و گل نشد.

رئال مادرید در دقیقه ۵۱ توسط کریم بنزما به گل رسید. گلی که روی اشتباه تاریخی کاریوس، دروازه بان لیورپول به ثمر رسید. دروازه بان لیورپول قصد داشت با دست توپ را به مدافعان خودی پاس بدهد که کریم بنزما توپ را با نوک پا قطع کرد تا گلی عجیب و تاریخی در فینال لیگ قهرمانان ثبت شود.

لیورپول خیلی زود این گل را پاسخ داد. سادیو مانه در دقیقه ۵۵ روی یک ضربه کرنر و در دهانه دروازه توپ را قطع کرد و کار را به تساوی کشاند.

بار دیگر نوبت به رئال مادرید بود که گلزنی کند. گرت بیل که در دقیقه ۶۱ جانشین ایسکو شده بود در دقیقه ۶۴ با یک ضربه برگردان زیبا گل دوم رئال مادرید را به ثمر رساند.

لیورپول در ادامه تلاش خود را دو چندان کرد. در دقیقه ۷۰ شوت زمینی مانه به تیر افقی دروازه رئال مادرید اصابت کرد و با بدشانسی گل نشد.

در حالی که انتظار می رفت لیورپول بر دامنه حملات خود بیافزاید این رئال مادرید بود که با اشتباه مرگبار کاریوس به گل رسید. شوت راه دور گرت بیل با دفع عجیب کاریوس همراه شد تا گل سوم رئال مادرید هم با خوش شانسی به ثمر برسد.

بدین ترتیب رئال مادرید برای سومین بار متوالی با زین الدین زیدان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد تا یک هت تریک تاریخی را در کسب جام به نام خود ثبت کند.

این سیزدهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا بود.

کد خبر 4306832

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال رئال مادرید تیم فوتبال لیورپول لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کارلوس کی روش جام جهانی 2018 روسیه کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان امیر قلعه نویی کشتی فرنگی اردوی تدارکاتی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا وینفرد شفر لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم

6 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2017/18،‌ بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم رفتند. ابتدا بایرن مونیخ با گل یوسوا کیمیش از حریف پیش افتاد اما رئال مادرید با گل های مارسلو و مارکو آسنسیو موفق شد 2-1 در آلمان پیروز شود.

دانلود (26.7MB)

دیگر خبرها

  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!