Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص ایجاد جاده‌های تندرستی در خوابگاه‌های دخترانه گفت: در واقع در بحث خوابگاه‌های دانشجویی فقط موضوع محل خواب مطرح نیست بلکه ما نگاه کلی به خوابگاه‌های دانشجویی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در کنار بحث ارتقا خوابگاه‌ها نگاه ویژه‌ای به شرایط و بهبود فضاهای خوابگاهی داشته‌ایم، در همین راستا طی  2 سال گذشته سعی کردیم در کنار بحث رتبه‌بندی و ارتقاء خوابگاه‌ها به بحث نشاط و تندرستی دانشجویان توجه ویژه داشته باشیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: در مجتمع  خوابگاهی دانشجویی دختران بحث کمبود امکانات رفاهی را داشتیم که با مشارکت دانشگاه‌ها جاده‌های تندرستی ایجاد کردیم.

یزدان مهر با بیان اینکه اولین جاده تندرستی در دانشگاه شهید باهنر کرمان ایجاد شده است، تصریح کرد: این جاده‌ها به امکانات ورزشی نظیر اسکیت، دوچرخه سواری و ایستگاه‌های تندرستی تجهیز شده‌اند.

وی در خصوص تجهیز200 خوابگاه  به امکانات ورزشی یادآورشد: درحال حاضر 156 خوابگاه به امکانات ورزشی مجهز شده‌اند و برنامه ما این است که تا پایان سال این عدد به 200 دانشگاه ارتقا یابد.

انتهای پیام/

تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی به امکانات رفاهی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی