Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سبزوار- ايرنا- فرماندار ويژه سبزوار گفت: 97،5 درصد جمعيت روستايي اين شهرستان در 118 روستاي داراي بيش از 20 خانوار از شبکه آبرساني بهداشتي بهره مند هستند.

احمد برادران شامگاه يکشنبه در ديدار با اعضاي شوراهاي اسلامي شهرستان سبزوار افزود: در دولت تدبير و اميد مشکل آب شرب 32 روستاي بخشهاي روداب و ششتمد از طريق مجتمع آبرساني ظفر با خطوط اصلي و فرعي به طول 242 کيلومتر و هزينه 100 ميليارد ريال برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: هم اينک 118 روستاي سبزوار زير پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستايي قرار دارند و آبرساني به 23 روستا با تانکر انجام مي شود.
فرماندار سبزوار افزود: همچنين در ابتداي دولت يازدهم تعداد کمي از روستاهاي اين شهرستان به شبکه گازرساني دسترسي داشتند اما در اين مدت 100 روستا گازرساني شده و عمليات گازرساني به ساير روستاها در حال انجام است.
وي به خدمات نظام جمهوري اسلامي در بخشهاي مختلف اشاره و بيان کرد: بازگو نمودن خدمات نظام به مردم منجر به خودشکوفايي اجتماعي مي شود. امروز دشمن با طرح شبهاتي همچون اينکه نظام و دولت براي مردم چه کرده اند، در پي نااميدي مردم از انقلاب و ايجاد شکاف بين مسئولان و مردم است.
برادران ادامه داد: در شرايط سياسي امروز با انسجام و وحدت مردم و مسئولان، پيروي از منويات مقام معظم رهبري و تکيه بر اقتصاد مقاومتي مي توان از سد مشکلات عبور کرد.
مرکز شهرستان 320 هزار نفري سبزوار در فاصله 237 کيلومتري غرب مشهد واقع است. 25 درصد جمعيت سبزوار شامل 77 هزار نفر در روستاها سکونت دارند. شهرستان سبزوار مرکب از سه بخش مرکزي، ششتمد و روداب است.
8145/7495/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان

به گزارش خبرنگار مهر، منصور مهرزاد ظهر سه شنبه به خبرنگاران رسانه‌ها اعلام کرد: روستای پالنگان تفرجگاه‌های زیبا و گردشگرپذیر، مناطق طبیعی و تاریخی دیدنی، سوغات و صنایع‌دستی برجسته و مراکز فرهنگی- اقامتی بسیاری دارد که هر یک از آن‌ها می تواند نقش مهمی در رونق گردشگری و اقتصاد منطقه داشته باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: در این راستا و با توجه به کثرت گردشگران داخلی و خارجی بازدیدکننده ازاین روستای تاریخی، تعداد ٥٣ تابلوی معرفی امکان گردشگری و خدماتی موجود در روستا به همت این اداره‌کل و با همکاری و مشارکت فرمانداری کامیاران و اهالی پالنگان برای راهنمایی گردشگران به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه و نصب شد.

وی با بیان اینکه تعدادی تابلوی خوشامدگویی و تفسیری در جاده منتهی به روستا نیز نصب شده است، عنوان کرد: این اقدام با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری، ارائه اطلاعات و معرفی جاذبه‌های گردشگری منطقه به گردشگران ورودی و ارتقاء کیفیت خدمت‌رسانی به مردم انجام شد.

مهرزاد یادآور شد: بر روی این تابلوها اطلاعاتی از جاذبه‌های گردشگری و خدمات موجود از جمله مراکز اقامتی، فروشگاه‌های صنایع‌دستی و محصولات روستایی، مسجد، تابلوهای مربوط به شیلات، تعاون روستایی، فوریت‌های پزشکی و … در سایزهای مختلف درج شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بیان کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مختلف خدماتی و نظارتی بتوانیم خدمات بیشتری به مسافران و گردشگران ارائه و باعث رونق بیش از پیش گردشگری استان شویم.

کد خبر 6093240

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است