Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شيراز- ايرنا- معاون آمار و اطلاعات سازمان مديريت و برنامه ريزي فارس گفت: بر اساس اعلام مرکز آمار ايران، در سال 96 اين استان با 10 و هشت دهم درصد، پايين ترين ميزان بيکاري را در کشور داشت.

عبدالحميد سنگي، دوشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: همچنين استان فارس در سال هاي 84 تا 96 با 45 دهم درصد بالاترين ميزان مشارکت را به خود اختصاص داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: سال گذشته يک هزار و 109 نفر از جمعيت 181 هزار و 711 نفري نيروي بيکار اين استان کاسته شد و تعداد بيکاران اين استان از 181 هزار و 820 نفر در سال 95 به 180 هزار و 711 نفر در سال 96 کاهش يافت.
او افزود: اين کاهش تعداد نيروي بيکار در حالي در فارس اتفاق مي افتد که پارسال در کشور شاهد افزايش تعداد متقاضيان کار به ميزان 6 هزار و 808 نفر بوديم.
وي، تعداد نيروي شاغل اين استان در سال 96 را يک ميليون و 499 هزار و 488 نفر برشمرد و بيان کرد: اين رقم 11 و 46 صدم درصد جمعيت شاغل کشور را شامل مي شود.
سنگي گفت: کاهش ميزان بيکاري در فارس سبب شد که اين استان از رتبه سيزدهم در کشور به رتبه دوازدهم دست يابد.
6122 /6118
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صبح امروز جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با هدف آشنایی بیشتر با دستاورد‌ها و آموخته‌های علمی و عملی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در حوزه بهره برداری و بررسی چالش‌های پیش رو جهت گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ ضمن حضور در محل حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در جریان اقدامات شاخص علمی و عملی این شرکت قرار گرفتند.
برگزاری نشست تخصصی با حضور قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و معرفی ظرفیت‌ها وارائه گزارشی از عملکرد و آخرین وضعیت شبکه برق استان نخستین برنامه این بازدید ۲ روزه بود. 
معاون فروش و خدمات مشترکین، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ، معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به همراه مدیران دفاتر حوزه‌های مرتبط این شرکت در ادامه؛ از بخش‌های مختلف حوزه فروش و خدمات مشترکین، امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق و سایر واحد‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این شرکت قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • مازندران پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور را دارد
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • سرمایه هلدینگ خلیج فارس نباید خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود