Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه رفع مشکلات جانبازان در دستور کار بنیاد شهید استان سمنان قرار گیرد گفت: مسئولان در ارائه خدمات به جانبازان توجه ویژه‌ای داشته باشند. ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی پیش از ظهر امروز در دیدار با جانبازان 70 درصد عضو انجمن همیاران شهدای زنده استان سمنان اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران که یک نهال نوپا بود دشمنان برای براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران جنگ تحمیلی را راه‌اندازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از جوانان این سرزمین در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند تصریح کرد: تعداد زیادی از رزمنده‌ها نیز با اهدای اعضای خود در این جنگ نابرابر به درجه رفیع جانبازی نائل شدند.

نماینده ولی‌فقیه با تأکید بر لزوم توجه ویژه به مولان به جانبازان این سرزمین خاطرنشان کرد: رفع مشکلات جانبازان باید در اولویت نخست مسئولان قرار گیرد چراکه این قشر با اهدای اعضای بدن خود زمینه‌ساز امنیت و آرامش در کشور شدند.

وی با تأکید بر اینکه جانبازی سند افتخار رزمندگان دفاع مقدس است افزود: این افراد مایه افتخار در کشور هستند و باید نسبت به رفع مشکلات آنان اقدامی اساسی انجام شود.

شاهچراغی در ادامه با تأکید بر اینکه صیانت از آرمان‌های انقلابی رزمندگان دفاع مقدس و تبیین دستاوردهای انقلاب و جنگ تحمیلی برای نسل جدید در اولویت قرار دارد ابراز داشت: آگاهی بخشی به مردم در جنگ نرم امروز بهترین ابزار برای پیروزی است.

به گزارش تسنیم، در این دیدار جانبازان 70 درصد شهرستان‌های سمنان و مهدی‌شهر تندیس انجمن همیاران شهدای زنده را به نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اهدا کردند.

گفتنی است: در این دیدار هر یک از جانبازان به تبیین مشکلات موجود در سطح جامعه پرداختند.

انتهای پیام/ ت

R41366/P1336/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم

الحاج ملا محمد حنیف حمزه رئیس عمومی اجرائی برشنا با حافظ محمد امین عمری والی غزنی دیدار و روی پروژه های توسعوی برق رسانی در آن ولایت بحث و تبادل نظر نمودند.

دفتر مطبوعاتی برشنا بانشر این خبر نگاشته است:‌ در این دیدار والی غزنی در رابطه به مشکلات برق رسانی در آن ولایت صحبت نموده پیشنهاداتی را برای فراهم نمودن خدمات برق رسانی برای باشندگان آن ولایت به رئیس عمومی برشنا ارایه نمود.

الحاج ملا محمد حنیف حمزه ضمن استماع مشکلات و پیشنهادات برای خدمات برق رسانی از سوی والی این ولایت گفت که ما در تمامی ولایت‌ها متعهد به فراهم سازی برق منظم به مشترکین هستیم.

در این دیدار رئیس برشنا جهت حل مشکلات و بهبود روند خدمات رسانی برق هدایاتی را به بخش‌های مربوط ارایه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین