Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@02:46:27 GMT

رونمایی از C5 ایرکراس در پاریس +تصاویر

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۳۴۲۳۸

رونمایی از C5 ایرکراس در پاریس +تصاویر

خبرگزاری میزان- سیتروئن از مدل جدید خود یعنی C5 ایرکراس در پاریس رونمایی کرده است. به گفته این خودروساز فرانسوی، این پرچمدار جدید به لطف سیستم تعلیق جدید پیشرفته و صندلی های با کیفیت، بسیار راحت است.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، سیتروئن شرکت می‌گوید که برای سیستم هیدرولیک صندلی های این مدل، 20 عدد امتیازنامه حق انحصاری دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سیستم رانندگی را برای شما تبدیل به پرواز با قالی پرنده خواهد کرد. با ضربه گیر های هیدرولیک در انتهای سیستم تعلیق، پرش های خودرو تا حد چشم گیری از بین رفته اند. در ساخت صندلی ها از فوم های مختلف استفاده شده است که هنگام نشستن حس می‌کند در صندلی راحتی خانه خود نشسته اید.

طراحی این مدل بسیار به روز و جدید است. در داخل خودرو، یک فضای پنج نفره وجود دارد و به لطف صندلی های تنظیم شونده، فضای صندوق عقب بین 570 لیتر تا 720 لیتر متغیر است. اگر صندلی ها را خم کنید، یک فضای حفره مانندِ هزار و 630 لیتری ایجاد می‌شود. سیتروئن می‌گوید که این حفره ها برای کارآمدی بیشتر خودرو به وجود آمده اند.

سیتروئن برای ایجاد حفظ امنیت برای راننده و سرنشینان، از سیستم های ایمنی زیادی از جمله ترمز اضطراری اتوماتیک، کنترل گریپ پیشرفته، کروز کنترل انطباقی و سیستم کمکی حرکت بین خطوط استفاده کرده است.

پنج گزینه مختلف برای طراحی داخلی ایرکراس وجود دارد. سه تناژ مختلف از خاکستری به همراه دو تناژ تیره و روشن از رنگ بژ.

همچنین برای رنگ آمیزی بدنه، 30 ترکیب مختلف موجود خواهد بود.

این خورو با دو موتور بنزینی و سه موتور دیزل موجود است. موتور بنزینی 130 PureTech با یک جعبه دنده شش سرعت دستی و موتور 180 PureTech با یک جعبه دنده جدید هشت سرعت عرضه می‌شود. مدل پایه 130 دیزل BlueHDi جعبه دنده اتوماتیک و دستی دارد اما 180 BlueHDi فقط اتوماتیک است. در اواخر سال 2019، ایرکراس اولین سیتروئنی خواهد بود که گزینه پلاگین هیبرید با برد 60 کیلومتر دارد.

این مدل در اواخر 2018 در بازار اروپا به فروش می‌رسد.

 

منبع: خودروکار

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دنیای خودرو سیتروئن بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود 

محصولاتی همچون کامیونت F38، کامیون BD300، فورس 6تن ، کامیون فورس F210 و اینرودز از جمله محصولاتی است که در این رویداد در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

کامیونت F38 از محصولات تجاری شرکت بهمن دیزل است، این خودروی تجاری از فناوری هشدار دهنده‌ حرکت بین خطوط LDWS و ESC و هشدار برخورد از جلو FCWS و ترمز اضطراری هوشمند AEBS و... بهره برده است.

کامیون فورس 6 تن نیز در زمره کامیون‌های سبک قرار می‌گیرد؛ موتور به کار رفته برای کامیون از نوع چهار سیلندر خطی سوپاپ بالا، تزریق مستقیم،۱۶ سوپاپه است و به امکاناتی نظیر توربوشارژر و اینترکولر تجهیز شده است.

قدرت موتور کامیونت فورس 6 تن (کابین خوابدار) همانند کامیونت فورس 6 تن 155 اسب بخار، میزان گشتاوری آن 491 نیوتن متر و دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است. فورس6 تن به سیستم‌های ترمز ABS+EBD مجهز است که برای ایجاد تعادل و پایداری طراحی شده است و مانع از سرخوردن خودرو در جاده های لغزنده می‌شود.

کامیون فورس ۱۲ تن F210 نیز از سطح بالای امکانات ایمنی و رفاهی بهره برده و ‌از پیشرانه کامینز (Cummins) با حجم ۴۵۰۰ سی سی برخوردار است.

فورس ۱۲ تن همچنین به سیستم هشدار حرکت بین خطوط، ترمز اضطراری هوشمند و هشدار برخورد از جلو و کنترل شروع حرکت خودرو در سربالایی تجهیز شده است. از دیگر ویژگی‌های این کامیون برخورداری از تاییدیه استحکام کابین براساس استاندارد اروپا است.

همچنین BD300 نیز یک کامیون ۱۹ تن محسوب می شود که موتور این خودرو کامینز با توان 300 اسب بخار و گشتاور 1100 نیوتن متر است. این کامیون مطابقت کامل با استانداردهای 85 گانه کشور و استانداردهای ایمنی روز دنیا دارد که بخشی از آنها از جمله سیستم کنترل الکترونیکی پایداری (ESC)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم هشدار انحراف از مسیر(LDWS) است.

بازدید کنندگان می‌‌توانند از 18 الی 20 اردیبهشت ماه 1403 در ساعت 17 الی 22 با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کیش از محصولات تجاری گروه بهمن بازدید کنند.

دیگر خبرها

  • رانندگی با مرسدس میباخ S680 دوازده سیلندر، تجمل با چاشنی پویایی (+عکس)
  • محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود 
  • پیشرفته‌ترین لباس فضانوردی رونمایی می‌شود
  • L90 ایرانی؛ رونمایی از رقیب جدید تارا و دنا
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود