Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@01:36:20 GMT

نکاتي براي انتخاب پرده در دکوراسيون

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۳۷۹۸۰

نکاتي براي انتخاب پرده در دکوراسيون

خبرگزاري آريا -

بايد و نبايدهايي براي انتخاب پرده
پوشش پنجره ها با پرده هاي بلند و يا کوتاه راه بسيار مناسبي براي افزودن زرق و برق و هويت بخشيدن به اتاق است. اما بايد و نبايدهايي وجود دارد که قطعا به شما در انتخاب پرده مناسب کمک زيادي خواهد کرد.

پوشش پنجره ها با پرده راه مناسبي براي افزودن زرق و برق و هويت بخشيدن به اتاق است
قبل از انتخاب پرده ابتدا بايستي هدف خود را در نظر بگيريد که براي چه فضايي با چه ابعادي پرده ي مورد نظر را انتخاب مي کنيد و در واقع چه چيزهايي از اولويت هاي شما محسوب مي شود براي مثال از پرده در دکوراسيون به عنوان الماني دکوري يا براي افزودن حريم خصوصي بيشتر و مانع ديد در دکوراسيون يا براي کم کردن نور وارده به اتاق و يا گرمتر نمودن فضا استفاده مي نماييد زيرا دانستن هدف در انتخاب درست و برآورده کردن نياز ها بسيار موثر مي باشد و از اشتباهات دکوراسيوني جلوگيري مي نمايد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قبل از انتخاب پرده ابتدا هدف خود را براي نصب پرده در نظر بگيريد
پانل ها و يا آسترهاي زير پرده و يا پرده هاي ضخيمتر به شما اين امکان را مي دهد که دماي اتاق را کنترل کنيد و همچنين ميزان نور را فيلتر مي کند. در واقعآ آسترها و يا زير پرده اي مانند پوششي عايق بندي شده در تابستان به خنک نمودن اتاق با جلوگيري از ورود آفتاب و در زمستان به گرمتر شدن هوا کمک مي کند به همين سبب پوششي بي نظير براي اتاق خواب محسوب مي شود.

پانل ها و يا آسترهاي زير پرده و يا پرده هاي ضخيمتر دماي اتاق را کنترل مي کند
در مورد رنگ و الگوي انتخابي پرده به خوبي فکر کنيد زيرا پرده ها تاثيرات بصري و همچنين تأثير زيادي بر ظاهر اتاق شما خواهند داشت. اگر از دسته افراد مشکل پسند هستيد براي انتخاب رنگ مناسب، يک نمونه از پارچه را در اتاق ببينيد و يا ابتدا قسمت هايي مانند بالشتک ها را با آن دکور نماييد تا ببينيد در طولاني مدت اين طرح برايتان چگونه است و در نور منزل و با بقيه اجزاي به کار رفته در دکوراسيون چگونه عمل مي کند.
در انتخاب اندازه پرده هميشه بايد حداقل دو برابر عرض پنجره را در نظر بگيريد و اگر از پرده هاي آماده استفاده مي کنيد به ابعاد آن دقت نماييد.

براي انتخاب پارچه پرده سعي کنيد به صورت حضوري بخريد
حتما به جزئيات اهميت داده و سعي کنيد ميله هاي پرده و قطعات با پارچه مطابقت داشته باشد زيرا تک تک جزئيات است که کليت فضا را تشکيل داده و ظرافت و زيبايي را به ارمغان مي آورند.
گزينه هاي زيادي از پارچه ها پيش روي شماست که براي نياز خود با مشخص کردن هدف مي توانيد گزينه را محدودتر نماييد براي مثال پارچه هاي پنبه اي همه کاره و آسان براي تميز کردن هستند و پارچه مخمل اگرچه ظاهري لوکس و خصوصي به فضا مي بخشد اما براي بعضي از اتاق ها مي تواند کمي سنگين باشد.
حتي الامکان در انتخاب و خريد پرده سعي کننيد حضورا به فروشگاه مراجعه کنيد و از خريد هاي اينترنتي اجتناب نماييد زيرا جنس پارچه و بافت هاي آن و حتي رنگ آن در واقعيت در مقايسه با تصوير مي تواند متفاوت باشد و انتخاب شما را دچار مشکل نمايد.
منبع : decoboom.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۷۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسکین زانو درد با روغن کرچک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️روغن کرچک می تواند بسیاری از مشکلات را تسکین دهد زیرا خاصیت ضد باکتری، ضد ویروس و ضد قارچی دارد. روغن کرچک به طور موضعی برای درمان انواع بیماری های دردناک مانند آرتروز، سیاتیک و کمردرد استفاده می شود.

روغن کرچک برای درد زانو چقدر موثر است؟
معمولا روغن کرچک در درمان درد های مفصلی، سیاتیک و درد زانو به صورت موضعی استفاده می شود تا به تسکین درد کمک کند. بدین منظور می توانید کمی از روغن کرچک را گرم کرده و آن را مستقیما به مفصل زانو بمالید یا می توانید پک روغن کرچک تهیه کنید.

برای ساخت یک پک (بسته بندی) روغن کرچک به چه نیاز دارید؟
روغن کرچک با کیفیت (ترجیحا روغن فشرده سرد و زرد کم رنگ)
یک پد گرم یا بطری آب گرم
باند پلاستیکی، نوار سلفون، ورق پلاستیکی، یک عدد گیره
سه تکه پنبه یا پشم ۳۰ سانتی متر مربع که کل زانو را بپوشاند
یک عدد حوله قدیمی

نحوه آماده سازی پک روغن کرچک
ابتدا پارچه ای را برداشته و در آب گرم بخیسانید و مقداری روغن کرچک را بر روی آن بریزید اما مراقب باشید که روغن از پارچه چکه نکند. سپس پارچه را روی زانویی که درد می کند قرار داده و باندی دور زانو بپیچید.
برای پیشگیری از ریختن روغن به طرفین سلفون نیز روی باند بپیچید.
روش دیگر نیز استفاده از حوله ای قدیمی برای پیشگیری از نشت روغن است و سپس به مدت  شش تا هفت ساعت صبر کنید.
این پک روغن کرچک درد زانو را به مدت طولانی تسکین می دهد.

 پک روغن کرچک چگونه عمل می کند؟
معمولا پک روغن کرچک تعداد لنفوسیت ها را افزایش می دهد. سلول T نوعی لنفوسیت است که به افزایش ایمنی سلول ها کمک می کند. پک روغن کرچک تعداد سلول های T را به مدت ۲۴ ساعت افزایش می دهد. لنفوسیت ها معمولا از بدن دفاع می کنند و در برابر عوامل بیماری زا و سموم، آنتی بادی ایجاد می کنند.
سلول های T نوعی سلول هستند که برای دفع بیماری ها طراحی شده اند. سلول T ویروس ها، باکتری ها، قارچ ها و حتی در بعضی موارد سلول های سرطانی را شناسایی کرده و از بین می برد. پک روغن کرچک باعث بهبود جراحات وارده می شود و فقط باید توجه کنید که روغن کرچک را بر محل درد اعمال کنید.

دیگر خبرها

  • رنگ‌ها، جهانی که غالبا از آن غافلیم!
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • تسکین زانو درد با روغن کرچک
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • هنگام خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • این نقاشی چگونه تاریخ پارچۀ «جین آبی» را تغییر می‌دهد؟ (+عکس)