Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: بخش عفاف و حجاب بیست و ششمین دوره نمایشگاه قرآن در حالی به میزبانی بازدیدکنندگان خود میرود که ۱۳۵ غرفه تولیدات برتر حوزه عفاف و حجاب داخل کشور را تا ۱۴ خردادماه امسال همزمان با روز پایانی نمایشگاه به معرض دید عموم قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان؛ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان بوی عطر قرآن کریم در فضای کشور هم گیر میشود اغلب قرآنیان و افراد مختلف جامعه با آغاز ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری نمایشگاه بین‌المللیقرآن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال نیز همچون سال‌های گذشته نمایشگاه بین المللی قرآن در مصلی تهران همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است در بین غرفه‌ها و بخش‌های متعدد بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن،بخش عفاف و حجاب تعداد بسیاری از بازدیدکنندگان را مجذوب خود کرد.

این گزارش می افزاید: بخش عفاف و حجاب بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن در حالی به میزبانی بازدیدکنندگان خود میرود که ۱۳۵ غرفه تولیدات برتر حوزه عفاف و حجاب داخل کشور را تا ۱۴ خردادماه امسال همزمان با روز پایانی نمایشگاه به  معرض دید عموم قرار می‌دهد.

توجه به تولید داخل حمایت از کالای ایرانی و ترغیب و تشویق ذائقه بازدیدکنندگان برای بهره مندی از محصولات داخلی کشور در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است از مهمترین ویژگی های بخش عفاف و حجاب این دوره از نمایشگاه بین المللی قرآن است.

این بخش با ارائه طرح‌های متنوع و گسترده حوزه عفاف و حجاب و ارائه تولیدات و محصولات برتر داخلی ضمن ایجاد باور در بین بازدیدکنندگان برای خرید تولیدات با کیفیت ایرانی باعث شد تا به خودکفایی پوشش و حجاب برسیم.

گفتنی است قرار است در بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن در بخش عفاف و حجاب از دومین کارخانه ی چادر مشکی ایران رونمایی شود،بر همین اساس بازدیدکنندگان  نمایشگاه قرآن  دغدغه ای برای خرید کالای ایرانی و بخصوص چادر مشکی ایرانی نخواهند داشت.همچنین از دیگر بخش های جذاب و قابل توجه بخش عفاف و حجاب تعویض چادرهای مشکی مستعمل با چادرهای نو است بر همین اساس بازدیدکنندگان می‌توانند ضمن ارائه چادرهای مستعمل خود به قیمت نیم بها چادرمشکی نو دریافت کنند.

 

 

پایان پیام/296

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن کریم نمایشگاه قرآن ماه رمضان مجلس برجام کانون های مساجد مصلی تهران ناصر ملک مطیعی قرآن کریم مسجد طراز اسلامی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نمایشگاه بین المللی قرآن کریم قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رونمایی از سامانه ساربانیار (سامانه مدیریت پرورش شتر) با حضور رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در غرفه استان یزد برگزار شد.   رئیس سازمان جهاد کشاورزی ضمن تحسین اقدامات استان یزد در پروژه‌های یزدبهره‌ور و سند تحولی یزد نوین، به تشریح وضعیت پروژه‌های بخش کشاورزی استان پرداخت.   حاتمی زاده: ساربانیار را برنامه‌ای کاربردی برای مدیریت پرورش شتر دانست و قابلیت‌هایی از قبیل رصد برخط گله شتر، پنل پیامکی و صدور هشدار، ثبت مشخصات و هویت شتر، شبیه‌سازی حرکت و مدل چرای شتر و صدور شناسنامه ژنتیکی را از ویژگی‌های ان عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • شگفتی هیات‌های تجاری قطر و ترکیه از توانمندی صادراتی دانش بنیانها
  • (تصاویر) حجاب میهمانان خارجی در نمایشگاه ایران اکسپو